SineTwo Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Hehey! Fiksa billetter til dreamhack summer 04 og de blir vel betalt innen noen dager... Er det noen som faktisk skal til Dreamhack Summer 04? Bare lurer på om det kun er meg og shahin Lenke til kommentar
lansiden.no Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Ja, vi kommer hvertfall 3 stk fra LANsiden.no Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 Kult - har dere fiksa billetter ennå? Og vet dere eventuelt når plassbooking tar plass? Lenke til kommentar
lansiden.no Skrevet 20. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) SineTwo: er dere mange som drar? Hadde jo vert kult om vi kunne sammet oss, vi norske boffy'es Ja, vi har bestilt... men betaling til utlandet er jo så som så... Regner med det er som før, at du booker plass umidelbart etter at billettene er iorden og betalt... Det blir jo årets drømme hack dette Ingen andre fra det norske lan miljøet som drar? blir nesten litt skuffet... post en replay her så skal vi få en good ferie Hvor vidt jeg vet så er det enda noen billetter igjen... --> http://www.dreamhack.se forresten... Endret 20. februar 2004 av lansiden.no Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2004 Fatter'n hadde betalt en god stund siden selv... har ennå ikek fått betalings bekreftelse... Rart... DH knuser jo TG så sinnsykt, det er så mye mer proft satt opp, ikke no nettverksproblemer eller liknende der... Sove greiene funker fett som ****** også med tanke på at det faktisk er adskilt... Men håper på hotell eller liknende fordet... 8 timer søvn på lan = must! Hmpf... ellers så håper jeg vel egetnlig at jeg får booka plasser ASAP, vil ikke ha leftover seats.. Men jeg har bestilt og betalt for billetter, og herr martin ojnes eller hva han heter sa det var greit... Så det blir både billetter for TG og DH... Another good year Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå