hvalfangeren Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 man kan velge mellon digitale og analoge lydsignaler i OS....... hva er best??? og hva går digitale signaler gjennom??? analoge signaler så må du jo ha en egen ledning.... Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 vet ingen noe om dette???? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg mener Digital går gjennom ide-kabel ja. merker også at Cd-rommen spinner "litt" fortere enn 1x hastighet CDer med riper blir lettere "oversett" når jeg spiller av dem med Digital også. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg mener Digital går gjennom ide-kabel ja. merker også at Cd-rommen spinner "litt" fortere enn 1x hastighet CDer med riper blir lettere "oversett" når jeg spiller av dem med Digital også. så det er bedre og bruke en ekstra kabel som sender analoge sig.???????? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kom litt feil ut denne forklaringa mi Det jeg mener er at CDer med riper er ikke noe problem og lese når jeg bruker IDE kabel til signal... Jeg bruker aldri den ekstra kabel'n Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 har aldri heller brukt den kabelen.... mindre kabler er ryddigere.... men hva er best rent teoretisk???? Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 hehe, når det kommer til PC er ikke teori så farlig. Gjør det som funker best i praksis hos deg Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 hehe, når det kommer til PC er ikke teori så farlig. Gjør det som funker best i praksis hos deg oreker jo ikke og sitte og teste ut kabler og sånt.... få det teoretiske så ska jeg se hav jeg ska bruke.... digital vs. analog Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 har aldri heller brukt den kabelen.... mindre kabler er ryddigere.... men hva er best rent teoretisk???? Både teorietisk og praktisk er IDE best uten ekstra analog kabel. Bare husk å skjekk at Digital CD audio er haket på i enhetsbehandlingen (under DVD/CD-ROM egenskaper) Lenke til kommentar
connect Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 bare ei ulempe med å bruke ide kablen, og det er at du bruker båndbredde på ide-bussen, så om du fx har en annen disk på samme kabel vil det gå litt treigere å lese fra den, hvor mye vet jeg ikke... er egentlig ikke så stort å snakke om, men om maskina er treig kan det ha litt å si. men vil påstå at digital er best, for da leser den litt "frampå" sliik at den ikke hakker så mye når det er riper... når det gjelder lydkvaliteten så kommer det ann på hvor godt lydkort du har... om lydkortet eller cd-rommen skaper best lyd... men tror ikke du vil høre noe forskjell.... ( i noen tilfeller kommer det støy fra cd'n som spinner inn i gjenom kabelen...) men som noen sa.. gjør det som funker best... det er ikke noen store fordeler med noen av delene Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Du kan også bruke digital lydkabel fra cd-rom til lydkort hvis du har det, da vil du jo ikke belaste ide-bussen. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 ok.... takker for svar..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå