Gå til innhold

==== Slettet ====

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har nettopp gått til innkjøp av et nytt tastatur.

Valget mitt falt på Logitech Internet Navigator Keyboard Special Edition.

Må si jeg er veldig fornøyd. Har bare bra ting å si om dette tastaturet. Bare en ting som kan være irriterende å det er noe som heter f-tastlås som kan være litt plagsom i ny og ne. Men for all del, dette er et veldig godt kjøp.

Lenke til kommentar

En må vel nesten kunne si at samtlige Microsoft og Logitech tastatur er meget bra med tanke på funksjonalitet og kvalitet.

Som nevnt kan F-tastelås funksjonen til tider være irriterende, men ikke noe det ikke går an å venne seg til. Både MS og Logitech bruker dette.

Eneste negative om begge må vel være prisene som kan være ganske stive?

Lenke til kommentar
Er eneste forskjell på internet navigator og internet navigaor se at se er svart?

Nei SE versjonen har et herli "hjul" for å styre lyd med, men det stemmer at det er svart også. Utenom dette vet jeg faktisk ikke om noen forskjeller. Du får kjøpt Navigator SE med mx700 her

dette er en bra pakke :thumbup: Denne pakken er trådløs da, tror ikke det eksisterer tråd tastatur og mus pakker. Men det er da bare å kjøpe dette separat :cool: . Kjøp navigator SE og microsoft intellimouse 3.0/4.0 :w00t:

Endret av Jabbala
Lenke til kommentar
logitech-keyboard-xflat-300.jpg

Logitech UltraX Flat keyboard. Skikkelig lekkert tastatur med samme type taster som bærbare (flate som er lette å trykke på). Beste tastaturet jeg har hatt noen gang. Ikke så mange hurtigtaster da, men har det essensielle.

Skikkelig lekkert sammen med barebone's, bilde av det i stua mi her.

Hei TopDog.. I hvilken butikk har du kjøpt dette tastaturet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...