Sakari46 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hey jeg har lige fået fat i et p4c800 deluxe HK fra asus. min temp ligger på omkring 28 C idle og 38 Full load med onboard sensor mit gamle Chaintech sagde 33 idle og 47 full load, hvad kan jeg tro på??? er de over hovedet pålidelige? har desvære ikke en extern referance temp som jeg kan se efter please tell me Lenke til kommentar
Noop Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg ville stolt på HK'et... Kjører selv på det HK'et og mitt måler omtrent det samme i bios, load/idle test og andre temp programmer Lenke til kommentar
Sakari46 Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 ok... men det jeg mener er om en extern temp måler, måler det samme? de andre programmer der aflæser tempen bruger vel den samme "sensor" som i bios?? mit CHaintech HK brugte samme sensor i windows programmer som Sis, aida32 men ligger ca. 8-9 grader højere i temp end den gør nu Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 At andre måleprogrammer gir de samme målingene er ikke akkurat betryggende. De bruker tross alt samme måleren til å avlese temeperaturen. Jeg har et P4P800 og onboardsensoren viser ca 10°C for lite ved load. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå