OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Heisan! Jeg skal bestille ny vifte! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTBS1 <--denne! er det noen som har noen erfaringer med denne vifta? bra/dårlig? har en p4 [email protected] Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Den kjøler nok CPU-en din helt fint, men du bør vurdere å gå litt opp i pris og kjøpe en Thermalright ALX-800 i stedet, dette er en veldig god kjøleribbe til prisen. Med en litt kraftig regulerbar vifte kan du selv velge om du vil ha god ytelse med endel støy, eller litt dårligere ytelse uten støy. Edit: Velkommen til forumet, forresten Endret 18. februar 2004 av EnD.R.E. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Vil helst ha en ekstremt stillegående vifte til en veldig billig pris fordi jeg har pcen på på soverommet om natta! Jeg har en load temperatur på 45grader med boxed vifta jeg bruker nå, men den bråker litt for mye syns jeg Lenke til kommentar
Endre Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hva du velger er opptil deg, en ALX-800 med feks. en regulerbar Colink eller enermax-vifte er omtrent en hundrelapp dyrere enn Mist'en, disse kan reguleres ned så de blir praktisk talt lydløse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå