skol Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei, angående stepping: AXMD2400FJQ4C AQYHA 0415VPMW Den er vel relativt ny så vi må vel vente en stund før vi kan forvente å få noen tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei, angående stepping: AXMD2400FJQ4C AQYHA 0415VPMW Den er vel relativt ny så vi må vel vente en stund før vi kan forvente å få noen tilbakemeldinger. Det er den steppingen jeg fikk fra itbutikken, og XP-M2400+'en fikk jeg opp til 2,7Ghz på 2,3v. Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Jeg har også en 2400XP-M Mobile 35W. Har og NF7-S V2.0. Men jeg har sugent RAM, TwinMos 512MB PC2700, hvor høy buss kan jeg klare og presse ut av systemet? Lenke til kommentar
Tai`daishar Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 hmmm, jeg har gjort den L12 modden, men nå får jeg UNKNOWN CPU, fsb blir satt rett til 200(det er jo bra!) men liker ikke det at den kaller det unknown cpu... Men har jeg gjort alt riktig da? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 hmmm, jeg har gjort den L12 modden, men nå får jeg UNKNOWN CPU, fsb blir satt rett til 200(det er jo bra!) men liker ikke det at den kaller det unknown cpu... Men har jeg gjort alt riktig da? Da har du gjort det riktig! Det står alltid unknown cpu på mobile prosessorene! Lenke til kommentar
Tai`daishar Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 hmmm, jeg har gjort den L12 modden, men nå får jeg UNKNOWN CPU, fsb blir satt rett til 200(det er jo bra!) men liker ikke det at den kaller det unknown cpu... Men har jeg gjort alt riktig da? Da har du gjort det riktig! Det står alltid unknown cpu på mobile prosessorene! bra det! Redd jeg hadde gjort noe dumt! Men hvordan funker det superPi programmet? Hva er vitsen med å kjøre det? Jeg får problemer når jeg går over 512Kb? hva kan være feil der da? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Da har min xp2400 kommet! Men det blir nok ikke test i dag, skal ut jeg... Får se i morgen Jeg fikk en: AXMD2400FJQC Z413733D40814 AQYHA 0415VPMW Nå skal min gamle xp2200 få tyne seg på litt mere volt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Men hvordan funker det superPi programmet? Hva er vitsen med å kjøre det? Jeg får problemer når jeg går over 512Kb? hva kan være feil der da? SuperPi regner ut et gitt antall siffer i tallet Pi. Det alle her regner ut er 1M. Får du noen feilmelding når du prøver det? Som oftest har du klokket for høyt når du får det... Lenke til kommentar
Tai`daishar Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Men hvordan funker det superPi programmet? Hva er vitsen med å kjøre det? Jeg får problemer når jeg går over 512Kb? hva kan være feil der da? SuperPi regner ut et gitt antall siffer i tallet Pi. Det alle her regner ut er 1M. Får du noen feilmelding når du prøver det? Som oftest har du klokket for høyt når du får det... Ok da er jeg med, ... må jeg nok klokke ned litt ja! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det flere enn meg som har bestilt varer herfra: http://www.shag.dk/article.116.2209.1 og ikke fått noe? Kronene sine har de jo forlengst fått via VISA, og en faktura har jo også ankommet. Men altså ingen CPU? Lenke til kommentar
brillan Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det flere enn meg som har bestilt varer herfra: http://www.shag.dk/article.116.2209.1og ikke fått noe? Kronene sine har de jo forlengst fått via VISA, og en faktura har jo også ankommet. Men altså ingen CPU? Moralen er: Aldri betal på forskudd Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Har nå fått hentet min flunkende nye 35w 2400+ fra posten. Her er selve steppingen, kanskje noen av dere ser potensialet i den? AXMD2400FJQ4C Z413733D40817 AQYHA 0415VPMW kjøpt på itbutikken. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Moralen er: Aldri betal på forskudd Vel, har vanskelig for å tro at de bare har rappa pengene.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er det flere enn meg som har bestilt varer herfra: http://www.shag.dk/article.116.2209.1og ikke fått noe? Kronene sine har de jo forlengst fått via VISA, og en faktura har jo også ankommet. Men altså ingen CPU? Hvor lenge siden er det du bestilte nå? Den kommer vel snart da, kan håpe på at det bare er posten som er litt treige... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Moralen er: Aldri betal på forskudd Vel, har vanskelig for å tro at de bare har rappa pengene.... Vel, JEG har vanskelig for å tro at du vet hva eXploid kommer til å si kl 16.53 i dag.... Moralen er: Vær nøye når du redigerer quotes... On topic: Kan noen si meg hva totalprisen inkl. frakt, blir i norske kroner, når man bestiller fra http://www.shag.dk/article.116.2209.1? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Hvafforno... tror du jeg forandret klokkeslettet... Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvafforno... tror du jeg forandret klokkeslettet... Nei, ikke med vilje, men det er jo et faktum at i ditt redigerte quote, er klokkeslettet en time feil i forhold til orginalen... Men slapp av, jeg er ikke ute etter å "ta" deg, det var bare litt morsomt... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Vell, er litt skuffet med Hk mitt, NF7-S har en veldig kjip tendens til å undervolte cpu med alt fra 0.01 til 0.05, har kjølt mosflets med sinks uten at det ser ut til å hjelpe på selve problemet. Var nøyaktig sånn også uten mosflets. Har hørt at det kan hjelpe å sette på noen resistorer her og der, men er usikker på hvordan det kan gjøres. Ps: Har testet med forskjellige psu med veldige gode rails og det er fortsatt samme prob der og. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Hvor lenge siden er det du bestilte nå? Den kommer vel snart da, kan håpe på at det bare er posten som er litt treige... Vel, bestilte 6/6, og fikk bekreftelse / betalingsanmodning dagen etter. Og har som sagt mottatt en faktura / kvittering, men ingen pakke nei! Dukker det ikke opp noe mandag eller tirsdag neste uke, så får de garantert en mail fra meg. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2004 Vell, er litt skuffet med Hk mitt, NF7-S har en veldig kjip tendens til å undervolte cpu med alt fra 0.01 til 0.05, har kjølt mosflets med sinks uten at det ser ut til å hjelpe på selve problemet. Var nøyaktig sånn også uten mosflets. Har hørt at det kan hjelpe å sette på noen resistorer her og der, men er usikker på hvordan det kan gjøres. Ps: Har testet med forskjellige psu med veldige gode rails og det er fortsatt samme prob der og. Det stemmer, men jeg skjønner ikke hvorfor det er noe problem siden det i utgangspunktet tillater 2,3v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå