Gå til innhold

Noen som vil ha ulåst Barton som klokker bra?

Anbefalte innlegg

cshop.no har TO TYPER.

Vi kan jo alle søke nettet for å finne frem, newegg i canada sender ikke internasjonalt, men har på lager.

EDIT: den ene er 1.45V den andre 1.50V så de er ikke høyaktuelle.

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor kan du eventuelt bestille de? Fra utlandet altså. ITbutikkens utsettingssirkus tar knekken på meg...  :no:

Tror nok at det som finnes av lagrer er tømt verden rundt. Så det vil nok by på problemer å få tak i en XP-M 2500+ sånn med det første :mad:

Men for de som trenger en XP-M raskt, så er det mulig å få kjøpt en av meg. Ja, endog begge to om det så skal være :thumbup: I så fall er det bare å PM meg. Men jeg selger ikke til "spottpris" :cool:

Lenke til kommentar
Neeeeeeeeei! Det er ikke mulig! 16/3, det begynner å bli helt latterlig dette her :no:

Er det noen som har kontaktet Itbutikken for å høre om de kan ta inn xp-m2500 og eventuelt hvorfor datoene endrer seg hele tiden?

Jeg har tatt kontakt med Mamoz for å undersøke om de har muligheten for å ta inn disse cpuene.

Synd og skam at ikke webshoppene i Norge klarer å føre disse! Slått av danskene? grrr... :angry:

Lenke til kommentar
skal vi se på steppingen.... hmm...jeg skriver bare ned alt jeg :)  stepping: AXMD2200FJQ4C 2355065240273 AQYFA O342SPMW

noen som vet om dette er noe bra stepping ? :)

Etter som jeg kan se er det en uke 42 i 2003. De beste er etter uke 49 for xp-m2500 etter som jeg har lest.

Men klokk i vei så får vi se! (Håper den ikke suger... har nemlig sikkert samme karen her i morgen) :p

EDIT: Din cpu er av samme batch som pingo68 sin. Han klarte vel ca 2.2GHz stabilt på denne...

Børge

Endret av Børge
Lenke til kommentar

der har jeg satt den i :) men en ting som irriterer meg... i bios så står det unknown cpu type...ikke det at det har så mye og si men... hovedkortet er et Abit NF7-S V 2.0... tror dere at det har noe med biosen og gjøre ? og btw... har ikke begynt og klokke enda...kommer snart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...