Gå til innhold

CFD sine sangprestasjoner.


CFD

Anbefalte innlegg

Pass munnen din! Blir femten om 8 dager... :ermm:

Når sluttet de å ha matematikk på ungdomsskolen egentlig? :dontgetit:

Heh, jeg håper for guds skyld at det var en dårlig spøk. Mener du at "8" istedenfor "åtte", og "femten" istedenfor "15" er et godt argument? Helt ærlig, det er isåfall den mest slappe, irrelevante kommentaren jeg noensinne har sett!

 

Vil du at jeg skal plukke på dine skrivefeil? Kanskje rette dem? Vet du hva, jeg gjør det, jeg!

 

EDIT:

Jeg setter igang!

 

Jeg skjønner heller ikke at de selger så mye av den, et er jo ikke kvalitet for en femmer

 

Det kan godt være at det bare er meg, men ordet "et" peker ikke tilbake på et substantiv i intetkjønn. Faktisk, det finnes ingen intetkjønnsord i denne teksten! Så, beklager, ZybiX, men når sluttet de med grammatikk på skolen?

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Pass munnen din! Blir femten om 8 dager... :ermm:

Når sluttet de å ha matematikk på ungdomsskolen egentlig? :dontgetit:

Heh, jeg håper for guds skyld at det var en dårlig spøk. Mener du at "8" istedenfor "åtte", og "femten" istedenfor "15" er et godt argument? Helt ærlig, det er isåfall den mest slappe, irrelevante kommentaren jeg noensinne har sett!

 

Vil du at jeg skal plukke på dine skrivefeil? Kanskje rette dem? Vet du hva, jeg gjør det, jeg!

 

EDIT:

Jeg setter igang!

 

Jeg skjønner heller ikke at de selger så mye av den, et er jo ikke kvalitet for en femmer

 

Det kan godt være at det bare er meg, men ordet "et" peker ikke tilbake på et substantiv i intetkjønn. Faktisk, det finnes ingen intetkjønnsord i denne teksten! Så, beklager, ZybiX, men når sluttet de med grammatikk på skolen?

Og når sa jeg at jeg pirket på skrivefeilene dine?

 

Jeg sa som en oppfølging av det jeg sa tidligere, om de 13-14-årige ungene, da du kom og sa at jeg skulle passe munnen min fordi du blir 15 snart. Altså, betyr ikke det at du er 14 da? edit: 15år minus 8 dager er fortsatt 14 år vettu.

 

Til at du er 14 år, må jeg si du er j*vlig stor i kjeften! Jeg vet at man skal ha respekt for det andre på forumet skriver, men herved har jeg mistet all respekt for dine poster.

 

Og oi! Å nei, jeg hadde visst glemt en 'd' i den setningen min, som du måtte grave fram selv om den er totalt irrelevant i denne saken.

 

edit: denne samtalen har for lengst lusket seg unna topicen, så la oss enten glemme denne saken, eller fortsette diskusjonen via PM eller andre steder

Endret av ZybiX
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...