Bandidos-Pelle Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Pass munnen din! Blir femten om 8 dager... Når sluttet de å ha matematikk på ungdomsskolen egentlig? Heh, jeg håper for guds skyld at det var en dårlig spøk. Mener du at "8" istedenfor "åtte", og "femten" istedenfor "15" er et godt argument? Helt ærlig, det er isåfall den mest slappe, irrelevante kommentaren jeg noensinne har sett! Vil du at jeg skal plukke på dine skrivefeil? Kanskje rette dem? Vet du hva, jeg gjør det, jeg! EDIT: Jeg setter igang! Jeg skjønner heller ikke at de selger så mye av den, et er jo ikke kvalitet for en femmer Det kan godt være at det bare er meg, men ordet "et" peker ikke tilbake på et substantiv i intetkjønn. Faktisk, det finnes ingen intetkjønnsord i denne teksten! Så, beklager, ZybiX, men når sluttet de med grammatikk på skolen? Endret 10. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) kanskje han har dysleksi/bomma på tasten elns. trenger ikke mobbe ialefall. si i fra er greit nok. edit: nå kommer dessert glow og tar deg Endret 10. mars 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Pass munnen din! Blir femten om 8 dager... Når sluttet de å ha matematikk på ungdomsskolen egentlig? Heh, jeg håper for guds skyld at det var en dårlig spøk. Mener du at "8" istedenfor "åtte", og "femten" istedenfor "15" er et godt argument? Helt ærlig, det er isåfall den mest slappe, irrelevante kommentaren jeg noensinne har sett! Vil du at jeg skal plukke på dine skrivefeil? Kanskje rette dem? Vet du hva, jeg gjør det, jeg! EDIT: Jeg setter igang! Jeg skjønner heller ikke at de selger så mye av den, et er jo ikke kvalitet for en femmer Det kan godt være at det bare er meg, men ordet "et" peker ikke tilbake på et substantiv i intetkjønn. Faktisk, det finnes ingen intetkjønnsord i denne teksten! Så, beklager, ZybiX, men når sluttet de med grammatikk på skolen? Og når sa jeg at jeg pirket på skrivefeilene dine? Jeg sa som en oppfølging av det jeg sa tidligere, om de 13-14-årige ungene, da du kom og sa at jeg skulle passe munnen min fordi du blir 15 snart. Altså, betyr ikke det at du er 14 da? edit: 15år minus 8 dager er fortsatt 14 år vettu. Til at du er 14 år, må jeg si du er j*vlig stor i kjeften! Jeg vet at man skal ha respekt for det andre på forumet skriver, men herved har jeg mistet all respekt for dine poster. Og oi! Å nei, jeg hadde visst glemt en 'd' i den setningen min, som du måtte grave fram selv om den er totalt irrelevant i denne saken. edit: denne samtalen har for lengst lusket seg unna topicen, så la oss enten glemme denne saken, eller fortsette diskusjonen via PM eller andre steder Endret 10. mars 2004 av ZybiX Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 Jeg slår igjen til med en virkelig storartet sang. Denne gangen er jeg kun produsent, mens en venn synger http://afweb.hit.no/~u022932/love.mp3 ps. Det er egentlig musikk til dette - et karaokeprogram ble brukt, men kun lyden fra mic som ble tatt opp. pps. Pass på feedback i starten Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) det der la han sjela si i gitt. jeg og må synge. leike opera dame. edit: feedback ja. leste ikke det jeg. hadde forsterkeren på det høyeste jeg tør å ha den med tanke på 15" bassen. vondt i øra. http://mscon.net/amiga/mitt/Sound%201.mp3 Endret 10. mars 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) DesertGlow: vennen din har seriøst ødelagt den lille sansen jeg hadde for karaoke. Anbefaler en "Parental Advisory" etikett i posten neste gang heh, men han synger jo bedre enn sandra i idol uansett da Endret 10. mars 2004 av apollox Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 11. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2004 det der la han sjela si i gitt. jeg og må synge. leike opera dame. edit: feedback ja. leste ikke det jeg. hadde forsterkeren på det høyeste jeg tør å ha den med tanke på 15" bassen. vondt i øra. http://mscon.net/amiga/mitt/Sound%201.mp3 Ikke langt unna Olga Marie dette her... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2004 [Offtopic] Dette var vel ikke CFD??!? Det må ha vært en katt som fikk halen sin vridd! My ears my ears Du så vel ikke det som sto helt nederst på bildet her du? [/Offtopic] Lenke til kommentar
The Guardian Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 Sjekk sangen min Dark Man Jeg tror ærlig talt ikke dere har hørt noe så bra før Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. april 2004 Rapporter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) (slettet) Endret 4. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 5. april 2004 Rapporter Del Skrevet 5. april 2004 Og her har vi ikke humor...? Hvis dere mener at tre 13-14-åringer som står og uler går inn under kategorien humor, så nei, da har jeg nok ikke humor. LoL helt enig Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. april 2004 Rapporter Del Skrevet 6. april 2004 Syng Metallica - Low mans lyrics.. Litt mørk den ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. april 2004 Rapporter Del Skrevet 9. april 2004 *legge alle til minidisken* syng byebye johnny! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 'Om du doper dommerne, gir dem 4 Lykkepiller.. Kanskje Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. april 2004 Rapporter Del Skrevet 11. april 2004 Vel, jeg synes dere må jobbe med følgende: *Beatsene *Feelingen *Flowen *Moves *Grooven Har laget en Idol-film, hvor jeg synger Lynni Treekrem - Mexico. Ta en titt, om dere vil: http://home.no/rglaf/idolto.wmv hAHAHAhA! lol.. Fler sånne Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Jeg har generelt sett vært noe skeptisk til søppel-delen av dette forumet, men med slike tråder så kan jeg få troen, se lyset, tafse på noe. Keep on trucking boys, (og jenter) ikke la dem trekke dere ned. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 hahaha, skøy den filmen!! Lo så jeg griner, men jeg er da steerkt påvirket av ekstremt lite søvn, kan ha noe med det å gjøre... Skal legge ut Lonestar - Amazed når jeg kommer hjem! Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 20. april 2004 Rapporter Del Skrevet 20. april 2004 Nydelig stemme. Du burde deffinitivt stille opp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå