AimAr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det var jo greit... men du mangler litt groove, får ikke til floven... kansje bommet litt på tweaken... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det var jo greit... men du mangler litt groove, får ikke til floven... kansje bommet litt på tweaken... Oj, selveste Thomas fra Idol jo? Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Kjære rahz0r: Du har potensiale, det er det ingen tvil om, men på det lille du leverte nå så kan jeg ikke sende deg videre. Dessverre! Endret 7. mars 2004 av DomoArigato Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Vel, jeg synes dere må jobbe med følgende: *Beatsene *Feelingen *Flowen *Moves *Grooven Har laget en Idol-film, hvor jeg synger Lynni Treekrem - Mexico. Ta en titt, om dere vil: http://home.no/rglaf/idolto.wmv Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Idol filmen var jo rååååå da Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Og her har vi ikke humor...? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Heh, takk raz0hr og kaiern... Kanskje jeg kan melde meg på neste rundes Idol? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Og her har vi ikke humor...? Hvis dere mener at tre 13-14-åringer som står og uler går inn under kategorien humor, så nei, da har jeg nok ikke humor. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 oh, jesus, my eyes...... kan ikke tro at jeg faktisk så filmen... jaja, det er lov å tro at man er morsom, men jeg tror ikke dere har noen stor idol eller standup karriere foran dere. Sorry to bust your groove. Lenke til kommentar
sparuten Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Ikke få meg til, eller be meg se den filmen en gang til! Der var rett & slett pinlig å se på Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Syns du bør melde deg på Idol. Rett etter at du har blitt slaktet av Jan Fredrik Karlsen så flasher du en enorm HW.NO banner Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Og her har vi ikke humor...? Hvis dere mener at tre 13-14-åringer som står og uler går inn under kategorien humor, så nei, da har jeg nok ikke humor. Pass munnen din! Blir femten om 8 dager... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) det er det værste jeg har hørt siden soloreklame sangen. hvar det ikke solo da? den derre: bukke nikke neie snu oss omkring... cfd sangen altså Endret 10. mars 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Vel, jeg synes dere må jobbe med følgende: *Beatsene *Feelingen *Flowen *Moves *Grooven Har laget en Idol-film, hvor jeg synger Lynni Treekrem - Mexico. Ta en titt, om dere vil: http://home.no/rglaf/idolto.wmv den var jævlig bra Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Pass munnen din! Blir femten om 8 dager... Når sluttet de å ha matematikk på ungdomsskolen egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå