Mr.Devil Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hva er det du driver å fikler med på slutten av sangen? Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Hahaha For et sangtalent! Liker særlig når du går dypt ned for å hente den virkelige dype klangen i stemmen. Priceless Edit : Fikk besøk av hr. Leif. Sendte ham på dør igjen. Endret 22. februar 2004 av Oovz Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hva er det du driver å fikler med på slutten av sangen? Som sagt så var dette et opptak med en MP3-spiller med innebygget mic, og da blir det litt slik når man beveger på hendene og trykker inn knapper Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 er det ikke Fly me to the moon? Kurt sang den eller no Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Dette var helt skremmende å høre på... *slette* Prøv å legg på noen filter og slik nestegang CFD Anbefaler deg Sound Forge XP med engang! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ...men ikke kom å si at jeg ikke kan teksten.. men kom heller ikke å si at du er den eneste! var ikke så 'værst'.. synes du eg ska prøve meg på den og? for eg KAN og teksten! ps:System of a Down rocker! SoaD er über! Men må innrømme at jeg hører mye mindre på det en før... Kom igjen, syng en System sang nå Får jeg foreslå Mr. Jack? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Noen må synge Moonspell - Mr.Crowley Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ingen fler som tørr å prøve seg her? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Du har seriøse fritidsproblemer. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 tenker på å lage nokke, må bare komme på hvilken sang jeg kan best (av sanger jeg ikke vil ødelegge) Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg kan ikke dy meg, når denne tråden først er opprettet. CFD: Se om du klarer å overgå denne vanvittige sangprestasjonen: http://afweb.hit.no/~u022932/bilder/ENMIC001.MP3 (Ble laget for å teste opptaksfunksjonen til en MP3-spiller som er inne til testing...) I must say: Hvem sang forresten? du? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Jeg kan ikke dy meg, når denne tråden først er opprettet. CFD: Se om du klarer å overgå denne vanvittige sangprestasjonen: http://afweb.hit.no/~u022932/bilder/ENMIC001.MP3 (Ble laget for å teste opptaksfunksjonen til en MP3-spiller som er inne til testing...) I must say: Hvem sang forresten? du? Oh, yes Og en liten oppvarming til dagens idol (ikke for sarte sjeler!!!) http://afweb.hit.no/~u022932/bilder/dg-sings-again.mp3 Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 For å ta det på idol måten, melodien er perfekt men stemmen forsvinner liksom baki der Jeg sender deg videre til dassen, lykke til. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Hørte ikke no forkjell på den og den orginale jeg... du har vel ikke bare linka den orginale til oss??? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Det var utrolig nok, ikke så ille til å begynne med, men så kommer man som regel i stemmeskifte Go DG! Endret 25. februar 2004 av LoS Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Det var utrolig nok, ikke så ille til å begynne med, men så kommer man som regel i stemmeskifte Go DG! Yepp, barndommen gikk bra, men så kom stemmeskiftet etter ca 12 år (sekunder) og varte livet ut Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Og en liten oppvarming til dagens idol (ikke for sarte sjeler!!!)http://afweb.hit.no/~u022932/bilder/dg-sings-again.mp3 katta mi begynte å se rart på høytalerne mine når jeg satte den på.. hehe Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Jeg bumper denne.. Satt å kjeda meg istad og fant ut at jeg skulle prøve å synge. Brukte midi som bakgrunnsmusikk.. Sang: Foo Fighters - All My Life Download her Glemte teksten mange ganger.. WARNING: Kvalme kan oppstå.. Endret 4. mars 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det var jo generelt bra Bortsett fra på slutten da sangen skulle "ta av" Også tror jeg nesten du hadde sunget bedre hadde det vært en annen sjanger =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå