Kenny000 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Gleder meg vilt CFG Ok, at du skriver CFG en gang kan tolkes som skrivefeil. Men etter to ganger må jeg slå hånden i bordet. Han heter CFD !!! D for daier! Lykke til videre i livet. Endret 19. februar 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Off-fpring - felf afteem? Micken eller deg? Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Lynni Treekrem - Mexico DEFINITIVT Bare Egil Band - Arne <--- et must Endret 19. februar 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) "heeyy" den der sa jeg før deg.. me nhva med joshua kadison - invisible man.. den burde også være grei med tanke på stemme.. *edit* ang problemet med å holde tone og rytme.. ha på hodetelefoner med sangen lavt.. så synger du med sangen.. det burde bli bedre.. Endret 19. februar 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg vil også være med: http://www.home.no/tcbraseth/TC's%20SA...ever%20(v2).mp3 Lame sang, menmen. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 -razh0r-: HAHAHA, fett! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Sorry, men idol-materealet er du nokk ikke (ikke i allefall en som skal vinnet ) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Å her er min fremførelse av Toxicity Å ja, jeg vet at jeg suger til å ta i... Pluss at jeg ikke har god vibrato akkurat, men ikke kom å si at jeg ikke kan teksten.. EDIT: Feil filnavn... Endret 20. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Dette her blir bare bedre og bedre... Men no vil jeg høre noe seriøst av CFD Ingen flere som kan imponere oss laverestående umusikalske nerder med en fantastisk framførelse av et hvilket som helst mersterstykke uten like, som sevfølgelig vil bli forbedret av våre alles sanghelters fortryllende prestajoner. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Tror egentlig jeg kan gjøre min mye bedre, bomma på ett par innpust... Pluss at jeg kom på at det her kom til å bli rimelig flaut... Å fy ****** så mye bedre jeg høres ut når jeg bare synger, ikke hører på det etterpå... Helt forferdelig... Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 HELLOWEEN, HELLOWEEN, HELLOWEEN!!! ta noe gammel Helloween f.eks Giants, I Want Out, Eagle Fly Free Lenke til kommentar
kenny Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg er mest sjokkert over at du faktisk ser ut til å kunne teksten. Minnte meg litt om "we like tha moon" sangen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Å her er min fremførelse av ToxicityÅ ja, jeg vet at jeg suger til å ta i... Pluss at jeg ikke har god vibrato akkurat, men ikke kom å si at jeg ikke kan teksten.. EDIT: Feil filnavn... Very nice Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Å her er min fremførelse av ToxicityÅ ja, jeg vet at jeg suger til å ta i... Pluss at jeg ikke har god vibrato akkurat, men ikke kom å si at jeg ikke kan teksten.. EDIT: Feil filnavn... Very nice Takker Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg kan ikke dy meg, når denne tråden først er opprettet. CFD: Se om du klarer å overgå denne vanvittige sangprestasjonen: http://afweb.hit.no/~u022932/bilder/ENMIC001.MP3 (Ble laget for å teste opptaksfunksjonen til en MP3-spiller som er inne til testing...) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 ...men ikke kom å si at jeg ikke kan teksten.. men kom heller ikke å si at du er den eneste! var ikke så 'værst'.. synes du eg ska prøve meg på den og? for eg KAN og teksten! ps:System of a Down rocker! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 http://afweb.hit.no/~u022932/bilder/ENMIC001.MP3 (Ble laget for å teste opptaksfunksjonen til en MP3-spiller som er inne til testing...) Hihi, nais Men du DesertGlow, hva heter orginalen av den sangen igrunn? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 http://afweb.hit.no/~u022932/bilder/ENMIC001.MP3 (Ble laget for å teste opptaksfunksjonen til en MP3-spiller som er inne til testing...) Hihi, nais Men du DesertGlow, hva heter orginalen av den sangen igrunn? Takk takk Hva den heter husker jeg ikke... en eller annen sang jeg hadde hørt på radioen rett før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå