Gå til innhold

CFD sine sangprestasjoner.

CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CFD, prøv først å holde takten til musikken, og så kan du lære deg teksten på sangene (ikke sitt å les mens du synger), så kan du reise deg opp (da får du mye mer kraft ut av stemmen) og så sist men ikke minst LÆR DEG Å SYNG REINT (har du ikke en liten følelse av at du ikke alltid treffer samme tone som sangeren i bandet du coverer gjør?)

:p :p :p

Lenke til kommentar
CFD, prøv først å holde takten til musikken, og så kan du lære deg teksten på sangene (ikke sitt å les mens du synger), så kan du reise deg opp (da får du mye mer kraft ut av stemmen) og så sist men ikke minst LÆR DEG Å SYNG REINT (har du ikke en liten følelse av at du ikke alltid treffer samme tone som sangeren i bandet du coverer gjør?)

:p :p :p

Vell.. tror du meningen er og synge bra? Og jeg har problemer med og synge musikk jeg ikke hører på til vanlig. Hører jo mest på Goldfinger , him , offspring og manowar. Det meste andre har jeg ikke hørt noe særlig på.

Lenke til kommentar
Denne skulle heller vært plassert under humor CFG! :p

Aldri meld deg på idol ivertfall. Ikke vondt ment altså. Du prøver kanskje heller ikke å synge pent. Høres i vertfall ikke sånn ut. Prøv å syng pent en gang da :thumbs:

Hehe.. Jeg poster kanskje humor ting i søppel. POster alt i søppel siden søppel er som mitt 2.hjem =D

Skal prøve og synge fint engang.. Men ikke idag.

Lenke til kommentar

Det her er jo bedre enn den fyren som synger "wake me up before you gogo" med Wham i introen av Idol....var vel tidligere idol program...

Eg meina når den fyren gikk opp i falsett på slutten...*ligge på golvet med vondt i magen til latterkick* :laugh:

Eller for å sei det på den finaste måten som en idol-dommar kunne ha sagt det.

"Du har nok ikke valgt riktig sang for stemmen din" :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...