Papirpose Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1165 Inneholder disse settene kjøling for bare èn enkelt RAM-brikke? Og hvis jeg sitter med Noname PC133 RAM og setter på slike.. kan jeg vente meg en merkbar forbedring i overklokkingsvennligheten (FSB) så sant PCI/AGP-kort tåler det? Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 ja, de passer vel på PC133 brikker, (har den kjøleren selv) kjøler veldig bra! jeg har den på PC2100. festegreiene er litt vanskelige å få på, ikke kjøleren men den metallgreia som holder dem sammen (selv om du har lim på) er litt vanskelig å montere..! ja den er for bare én brikke.. en ting du burde gjøre for å merke forskjell med overklokking, er å kjøpe raskere RAM! PC133 SDRAM er jo endel treigere enn f.eks. PC3000 som er nytt nå! [ Denne Melding var redigert av: Arachnid på 2002-03-18 18:59 ] Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Om den passer er en sak, men får du noe serlig temperatur på rammen din? Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Nei, ikke til vanlig. Det jeg lurte på var om et slik sett på hver brikke ville gi meg merkbart bedre resultater ved FSB-overklokking (stabilitet, oppnå høyere frekvens). Uklokket har jeg slett ikke bruk for dem. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå