KimNK Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Var på leiting etter et nytt skjermkort og titta innom I/O-Shop som eg har hørt ingenting eller lite om, og dei hadde veldig billige Sapphire Radeon 9800Pro kort. Er den noken som har erfaringar med denne butikken? Endret 19. februar 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Anyone? Hadde håpa på å få bestilt kortet ganske fort om butikken var til å stole på.. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Bare å bestille. De har rask leveringstid og hyggelig betjening. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg kjøpte et defekt grafikkort som det tok to måneder å få erstattet. Og når jeg endelig fikk det var det bare NESTEN det kortet jeg opprinnelig skulle ha, det var et annet merke. De påstod imidlertid at det ikke var deres feil, men levrandørens som hadde sluttet å ta inn kortet. Mvh Just_blank26 Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Sitter med svært dårlig erfaring fra denne butikken. Sjekk ut webshop guiden for details.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå