Ulven79 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Noen som har sett noen dato på når v600 kommer til Norge. Jeg har kun hørt første kvartal. Noen nettbutikker som har kommet med noen dato? Har kun sett den på Eljøp sine sider, men er der uten dato. Har ventet leeenge nå Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Er det ingen som faktisk kan hjelpe meg med svaret på dette. Veldig rart at ingen har hørt noe. 1.kvartal er jo over halvveis. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Noen som har sett noen dato på når v600 kommer til Norge. Jeg har kun hørt første kvartal. Noen nettbutikker som har kommet med noen dato? Har kun sett den på Eljøp sine sider, men er der uten dato. Har ventet leeenge nå Gå til kilden - Motorola Norge Lenke til kommentar
janoverp Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ubekreftet dato hos memonor er 24/2-04 Lenke til kommentar
Mobildude Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Har hørt rykter om at Motorola har trekkt ut mobil divisjonene sin fra Norge og at det skal styres fra sverige...er ikke helt sikker men det er ikke noe særlig tillitsvekkende hvis det er riktig fordi da blir det trøbbel med hensyn til reklamsjon osv...de har ikke akkurat vært sterke på det området før, og derfor er det mange som ikke vil ta inn motorola i butikken sin pga. det...litt synd egentlig...har snakket grossiter og de vet ikke noen ting om og når de telefonene kommer inn... Endret 19. februar 2004 av Mobildude Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 26. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2004 Prøver meg igjen. Noen som har hørt noe mer om v600 nå. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Hør med elkjøp. Den står oppført på siden deres. De burde da vite noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå