Gå til innhold

Vil du ha en super PC?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
husker jeg rett er flytende niterogen på -196 grader og du må da sitte å fylle på hele tiden fordi det naturlighvis fordamper ;)

er det ikke -198 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
16GB me RAM...

Sorry, men det er totalt umulig med en 32-bit CPU. Hvis ikke den kjører Athlon64 (eller verre...), er ikke det mulig. Maks minne på en 32-bit'er er på 4GiB.

Er jeg den eneste som tror dette bare er en hoax? Å vinne en maskin med "umulige" specs. uten å måtte gjøre noe? :roll:

Lenke til kommentar
Flytende nitrogen er kult å helle på armen.

Det er derimot ikke kult å putte armen nedi flytende nitrogen.

/me har gjort det.

Var det kult? :p

Gjorde ikke vondt, hvis det var det du mente. Er såpass stor varmeforskjell at det bare fordamper før jeg blir kald. Holdt ikke akkurat hånden så veldig lenge nedi, hadde jeg gjort det hadde ikke jeg hatt hånden min nå... :p

Lenke til kommentar
Er jeg den eneste som tror dette bare er en hoax? Å vinne en maskin med "umulige" specs. uten å måtte gjøre noe? :roll:

Jeg tror på go-l, de selger for mye fine saker og ting til at mach3.8 skal være fake.

http://www.go-l.com/home/index.htm

mach3.8 (i salg nå)

http://www.go-l.com/desktops/machl38/features/index.htm

Welcome to the world's ultimate gaming, business and advanced computing machine for high-end graphics design, mechanical modeling, digital and audio content creation, or any other demanding workstation-class applications. Running at a colossal 3.8GHz, with breakthrough CacheFlow?, SuprBIOS? IBPT and PuRam? no System Hard Disk Technologies, up to 2 Terabytes of storage, available Dual-Channel DDR 566MHz 8.5Gb/s SDRAM architecture up to 4GB (and a full 16GB via extended RamDrives), plus the added integration of thousands of performance accelerating hardware and software modules, 's new Mach 3.8 Personal SuperComputer is both a giant leap in mainstream computing architecture, and a design revolution, no one before dared to dream of. The new Mach 3.8 Desktop is the world's ultimate, fastest and most capable personal computing on the planet.

og tja, tror disse gutta vet hva de snakker om.

Lenke til kommentar

Tre ting:

1. Her er de som leverer MACH systemene..

http://www.go-l.com/desktops/machl38/features/

2. For å kjøre flere skjermer som 3 eller 4 så trenger du et skjermkort som støtter dette. Disse systemene bruker enten Nvidia sitt Quadro NVS kort eller noe ala Matrox sine..

sakset fra nettet:

"Instant out-of-the-box setup with optionally bundled

Nvidia Quadro NVS©, Appian Rushmore©, Colorgraphic

Xentera GT©, and Matrox G450 MMS© or QID

Series Graphics Adapters."

Med andre ord, profesjonelle skjermkort som de færreste her på forumet har hørt om eller har behov for. Dyyyyrt.

3. Nitrogen holder -196° C. Dypp gjerne fingeren nedi, men vær rask.. får du forfrysninger fra nitrogen så er du ikke så langt unna dødt vev og koldbrann der du har skadet deg (jeg bruker bla flytende nitrogen av og til i jobben min). Om du kjeder deg så er det gøy å helle dette på linoleumsgulv... de sprekker, og med et smell :devil:

EDIT: JimL slo meg med 3 minutter.

Endret av hart
Lenke til kommentar
16GB me RAM...

Sorry, men det er totalt umulig med en 32-bit CPU. Hvis ikke den kjører Athlon64 (eller verre...), er ikke det mulig. Maks minne på en 32-bit'er er på 4GiB.

128-bit 566MHz Dual-Channel ULL DDR

Using PC4500 Memory supporting 128-bit Dual-Channel 566MHz operation at over 8.5GB/s maximum throughput up to 4GB (or a record-breaking colossal 16GB with optional RamDrive modules) your data, projects, files, renders, filters, games, sounds and videos, will move at a lightening speeds, freeing you from the limitations of the machine, to the freedom of true creative workflow for all your computing intensive requirements.

Lenke til kommentar
kjøper du den maskina for å brife med 3dmark score så er noko forferdeleg galt

kjøper du nesten uansett maskin (kan si over 10.000 for å få et tall å gå etter) kun pga 3dmark/CS så er noe forferdelig galt. Kjøper du en mach3.8 kun for 3dmark har du bare for mye penger..

Endret av JimL
Lenke til kommentar
kjøper du den maskina for å brife med 3dmark score så er noko forferdeleg galt

kjøper du nesten uansett maskin (kan si over 10.000 for å få et tall å gå etter) kun pga 3dmark/CS så er noe forferdelig galt. Kjøper du en mach3.8 kun for 3dmark har du bare for mye penger..

Men derimot vinner du maskina så tipper jeg at det er greit å briefe med den i sammtlige benchmarks...

Lenke til kommentar

CS er ikke en benchmark, synes bare det er så drøyt at folk bruker pengene de har på en PC kun for å spille et latterlig dårlig spill. Men dette er jo "noe" off-topic, så, får vel la det ligge for nå og håpe at ingen CS-folk tok seg nær av dette. Det trenger ikke å skli lenger ut enn dette uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...