Gå til innhold

Vil du ha en super PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jaja, ittno for oss i norge dette.

Official Rules for all legal U.S. Residents for the Peel Contest to Win a GO-L.COM COMPUTER:

The following sweepstakes in intended for play in the United States only and shall only be construed and evaluated according to U.S. Law. Do not enter this sweepstakes if you are not located in the United States. You must also be at least 18 years of age at time of entry to enter this sweepstakes.

og trekningen er 1 oktober 2004, så det er lenge å vente uansett.

reglene

Lenke til kommentar

så på en side hvor det sto om den! du kunne få den i 4ghz P4 EE,med R9800XT.

Også har den sånn syk kjøling som gjør at den ligger rundt 20 minusgrader,,, husker ikke hva det heter. Så du kan nok klokke den litt også :devil:

Lenke til kommentar

Også har den sånn syk kjøling som gjør at den ligger rundt 20 minusgrader,,, husker ikke hva det heter. Så du kan nok klokke den litt også :devil:

Flytende nitrogen...? Jeg er ingen ekspert, men er det sunt med så lave temperaturer? Kan det ikke bli FOR kaldt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Flytende nitrogen...? Jeg er ingen ekspert, men er det sunt med så lave temperaturer? Kan det ikke bli FOR kaldt?

hadde jeg fått -20 med flytende nitrogen så hadde jeg vært temmelig skuffa...

kjølingen som brukes er fasekjøling og det er vapochill det er snakk om i dette tilfellet.

Lenke til kommentar

Må først få si at med flytende nitrogen så er du på rundt 90 minus, så det trengs ikke. Det kabinettet er en vapochill eller en nventic match. Disse fungerer som en omvendt varmepumpe, som bruker trykk til og få visse stoffer(vesker) til å enten koke eller avkjøles.. omg, datt kanskje litt av der men prinsippet tror jeg stemmer.

Det finnes ikke noe Radeon 9800XT kort som klarer å dra tre skjermer da... Max på ATi kort er vel to skjermer...

Nei, det finnes ikke. Men som du ser er ikke skjermen "delt i 2" heller. Det finnes vist en option som gjør at man bredder ut skjermbildet, slik at det passer 3 skjermer. Dette har jeg tho hørt..

Igjen, når denne maskina loddes ut, i oktober i år var det ikke(?), er den ikke forrige generasjon da? PCI-X er på full fart inn osv. Vell, den holder nok alltids mål :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...