kjeb Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hei. Jeg leter etter et gratis sted der jeg kan få en adresse som er [email protected] den bør ikke ende på .com siden jeg tipper det er opptatt. Vet noen om noen siter som har dette? Mvh -kjell Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Du vil ha ei e-post adresse der du kan velge domene? altså [email protected]\no\net der du velger x'ene? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 den bør ikke ende på .com siden jeg tipper det er opptatt. Det finnes vel en god milliard ledige .com domener det ute Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Det vet jeg men det som er viktig er at den er en e-mail adresse og inneholder [email protected] der xxx kan byttes ut. -kjell Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Da må du neste undersøke hvem som eier de diverse acn-domenene og kontakte dem, eller eventuelt om det finnes noen ledige du kan kjøpe selv. Dersom en eier et domene, eier du også alle @whatever.www og det er opp til eier om han/hun vil dele ut til hvem som helst. EDIT: Både .com, .net og .org var iallefall tatt. Endret 18. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) oki... Så det er ikke noe gratis sted der man kan velge hva som skal være forran og bak alfakrøllen altså... ps. det bør være en pop adresse også... (ikke for og være stor på krava men...) Endret 18. februar 2004 av kjeb Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jooo, eg har sett ei slik side, men om du kunne velge .com .net .no er eg ikkje heilt sikker på, men du kunne velge f.eks. [email protected] skal sjå om eg finn den Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 oki...Så det er ikke noe gratis sted der man kan velge hva som skal være forran og bak alfakrøllen altså... Det er ikke slik det fungerer her i verden. Det finnes masser av stedet som deler ut e-post adresser fra div domener de selv har kontroll over, men ingen steder du kan velge [email protected]. Husker det var en side med vanlige etternavnsdomener, men har ikke adressen i hodet. Sikkert noen andre her som har den. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jooo, eg har sett ei slik side, men om du kunne velge .com .net .no er eg ikkje heilt sikker på, men du kunne velge f.eks. [email protected] skal sjå om eg finn den Tull! Det finnes ingen steder du kan velge hva du vil! Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Problemet er at det må være kjell@acn siden jeg skal bruke den i jobb... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 det var visst portalen.no, og det var ikkje akkurat slik, litt korttenkt. Kvifor MÅ det være kjell@acn? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Fordi han har lyst vel Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 acn.com, acn.net, acn.org, acn.co.uk, acn.org.uk, acn.biz, acn.info, acn.cc, acn.as, acn.se, acn.name, acn.no, acn.dk --> all taken. Virker som du ikke helt vet hvordan dette fungerer. Du kan vel sende en hyggelig mail til en av dem å spørre PEEEENT, så _kanskje_... Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Kjell fordi jeg heter det og ACN fordi firmaet heter det. Men takk for hjelpen.. Det var nok litt korttenkt og tro at jeg skulle fått tak i det gratis... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Få firmaet til å kjøpe eit domene lignande acn og bruk det viss det ikkje har eit allerede. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) hva med .tk eller .nu??? Endret 18. februar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Denne kanskje? var noe jeg datt over på nett.. her kan du iallfall velge hva du skal ha foran og bak @en Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) ...og firmaet har ikke registrert en acn.xxx adresse? Endret 18. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
kjeb Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Den var ikke dum, men den bør være gratis da... tk eller nu fungerer det, men hvor finner jeg de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå