nkrystad Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Nå, etter at jeg slo på PC'en, kommer hele tiden det vinduet som sjekker virus i mail man får/sender i Norton AntiVirus. Det gir seg hvis jeg slår av internettforbindelsen. Det kommer også opp en annen melding, der det står: Norton AntiVirus kan ikke sende e-postmeldingen, fordi e-postserveren avviste meldingen: 554 The message is infected with the ¨clean W32/Netsky.B@mm¨ virus. Virus? Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Nå, etter at jeg slo på PC'en, kommer hele tiden det vinduet som sjekker virus i mail man får/sender i Norton AntiVirus. Det gir seg hvis jeg slår av internettforbindelsen. Det kommer også opp en annen melding, der det står: Norton AntiVirus kan ikke sende e-postmeldingen, fordi e-postserveren avviste meldingen: 554 The message is infected with the ¨clean W32/Netsky.B@mm¨ virus. Virus? Hva skal jeg gjøre? Vel hva TROR du at du skal gjøre?? Scanne pc'en feks??? Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 [etterligne]Jeg HAR scanna!!!!!!![/etterligne] Problemet er at Norton AV ikke klarer å fikse det. Når den scanner, viser den det samme viruset, men i forskjellige filer. Slik holder den på lenge. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Det er snakk om _mange_ filer. Hvordan gjør man det da? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Skru av system restore og prøv å scan i safemode. Eller prøven online virus scan. http://us.mcafee.com/root/mfs/default.asp Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Norton ga ikke ut virus-definisjoner for å fjerne NetSky.B før den 19., så det er grunnen til at du ikke fikk fjernet den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå