tellus Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 ja de var JÆVLIG dumt, får plugge delene i og se om de ting og tang passer sammen før jeg griner. kansje trenger jeg ingen kjøler på noen dager likevel. Noen som har en pettersmart løsning slik at jeg kan bruke min socket a kjøler noen dager eller no? skulle hatt noe lim eller noe kansje? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Superlim i hjørnene på kjøleren og kjølepasta i senter fungerer utmerket.brukte det på en celeron som feste ørene på hk var knekt på.. Bruk lita lim da er det enklere å få den av igjen.. 2 hjørner skulle holde TaZ Endret 18. februar 2004 av taz Lenke til kommentar
tellus Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 ser de følger med et stativ og noe dill med mitt msi-k8t neo hk, får prøve og se. har ikke pakka ut alt enda. Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 ville ikke prøvd. plutselig så driter du deg ut så har du en athlon 64 mindre Lenke til kommentar
tellus Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 4 røde lys i msi kortet og ingen liv i cpu... ja ja enda en død cpu fra nett butikkene... er nr 2 av 5 mulige siste 2,5 året. kjedelig de der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå