Killer336 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har i dag fått linje fra Catch 2100/512. Ved bruk av Speedometeret som testverktøy får jeg utlest 1879 kbit/s ved nedlastning. Er dette normalt, eller bør jeg klage på dette. Lenke til kommentar
Adrgha Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Synes det hørtes litt lavt ut. Jeg, og alle jeg kjenner som har Catch får nøyaktig den hastigeheten man skal ha. Jeg ville ha ringt eller sendt en mail til Catch og fortalt dem om det. Burde ikke være noe problem, kundesupporten deres er meget bra. Hm, kanskje du er for langt unna sentralen for å få full hastighet? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er ikke et _SÅ_ illeresultat. Alderen/kvaliteten på linjen inn til huset og lengden fra sentralen har mye og gjøre med dette. [usikker] Også mener jeg og huske at er noe som heter overhead som bidrar på en ller annen måte til og legge en litte propp i 2mbits linjen... [/usikker] Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ring/send mail og spør! Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Etter et par mailer til Catch ordnet alt seg. De sjekket linjen og utførte noen forandringer i oppsettet, så nå har jeg full speed og meget god ping ved bruk av CS. (15ms-25ms) Lenke til kommentar
Killer336 Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 Har ikke din mor lært deg dette: "Du kan ikke få alt du peker på" Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Joda, må bare kvitte meg med Tiscali først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå