Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvorfor funker det ikke?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Når jeg vil se en film f.eks fra vg, så trykker jeg på linken og en skjerm kommer opp. Den laster litt opp og så blir plutselig play knappen en stopknapp :dontgetit: Jeg trykker på den, men ingenting skjer. Jeg greier å spille av i Quick time, men bare det. Da jeg prøvde å spille av en film fra sone2 kom denne meldingen opp: Code ff0000

Hvorfor skjer dette? Please hjelp meg.

 

Anders

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Har også funnet ut at når jeg prøver å spille av radiokanaler live på windows mediaplayer, så funker det ikke fordi det står "koble til" hele tiden. Det står at jeg på fjerne "Arbeid frakoblet" på menyen på windows mediaplayer, men den går det bare ikke ann å skru av. Hvordan løser jeg dette. Vær så snil å hjelp meg! :scared:

 

takk

Lenke til kommentar
Den stod [b]på[/b] fra før av, og ja jeg har mediaplayer 9. Det som er problemet er at mediaplayern IKKE greier å koble til internett. Når jeg trykker på koble til på mediaplayer skjer det ingenting, men det bare kommer opp på nytt. I menyen står det ALLTID at den er arbeid frakoblet, men jeg får ikke endret på det heller :angry:
Lenke til kommentar

har du stilt/justert noe på Options/security/zone settings?hvis du har stilt noe der,så ser det ut som att man stenge Mediaplayer fra internett.

mulig det er herpel sin problem,står jo der at playeren bruker internett explorer zone settings to display web content.

Mulig jeg er helt på jordet nå men,prøver bare å hjelpe.

Lenke til kommentar

Hvorfor må jeg ha en spesiell codec eller hva du kaller det? Jeg har jo kjøpt en helt normal pc med en helt normal XP i en helt normal butikk :dontgetit: Hvorfor skjer dette meg?? :mad: Takk for hjelpen ivertfall, selvom jeg ikke har kommet noe lenger. Sjekket ut soneinnstillingene på mediaplayer, men de var som de skulle... Jaja. Får vell ikke gi opp enda.

Lenke til kommentar
Hvorfor må jeg ha en spesiell codec eller hva du kaller det? Jeg har jo kjøpt en helt normal pc med en helt normal XP i en helt normal butikk :dontgetit: Hvorfor skjer dette meg?? :mad: Takk for hjelpen ivertfall, selvom jeg ikke har kommet noe lenger. Sjekket ut soneinnstillingene på mediaplayer, men de var som de skulle... Jaja. Får vell ikke gi opp enda.

Det hender du må ha dette for å se filmer på din pc.har selv den codec på min maskin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...