div_ Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har et Sony CDR PC330 meget bra kamera, MEN når jeg bruker båndopptak høres en durelyd fra mekanikken, skal den være der, eller skal det være nesten halt stillegående? dette høres "godt" når det er helt stille i rommet du er i takk Lenke til kommentar
div_ Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 ingen som vet...men så sjekk deres kamera og hør da vel:-))) Lenke til kommentar
sarc Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Alle kameraer lager lyd med tape i. Ta ut tapen og kameraet ditt er lydlaust. Det som varierer er kor mykje lyd frå drivverket som intern mikrofon registrerer. Men det er ei heilt anna historie. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Har samme kamera..og jeg har en svak summe lyd under opptak. Så jeg anntar det er helt normalt! AKIRA Lenke til kommentar
div_ Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 hjertelig takk "sarc" og" AKIRAx24" da er det normalt:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå