Flames Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Heisann Jeg satt og redigerte en film nå nettop til et skoleprosjekt (les: skoleprosjekt som skal leveres inn i morgen), og filmen ble bra den.. MEN når jeg skulle få filmen tilbake på dv-tapen så ser jeg at kameraet spiller av filmen, men den kommer ikke inn på tapen. hva er galt ? jeg har sendt mail til panasonic og spurt, men de sa jeg måtte ringe Pinnacle Norge.. Men Pinnacle norge tok ikke telefonen! Kameraet er et Panasonic NV-DS150 Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kanskje et dumt spørsmål, men du er sikker på at kameraet har dv-inn? Er ikke alle som har det. Uten dumme spørsmål kommer man av og til ingen vei Lenke til kommentar
Flames Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Hehe, jeg begynner jaggu å lure.. Men når jeg prøver å få filmen tilbake til kamera, så SER jeg jo at filmen blir spilt av på kameraet, men den bare fester seg ikke til filmen Lenke til kommentar
betus Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kameraet må settes i VCR mode, og så må du være sikker på at du har valgt å spille film tilbake DV tape i Studio 9. Funker fint for meg og mitt NV-DS 50, men jeg har Studio 8 ennå. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Har gjort det nå, men jeg SER kun filmen bli spilt tilbake.. altså den blir ikke lagret på tapen Lenke til kommentar
betus Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Går ut ifra at kameraet har DV-in, Husker ikke helt i farta, men du skal ha et valg som heter "make DV tape" eller noe sånn. Kameraet skal starte automatisk hvis jeg ikke husker feil, hvis ikke, start det 1-2 sek.før filmen begynner. BRUK evt. online help i programmet for å sjekke om du gjør alt riktig og om det det er noen valg du må gjøre. Jeg har ALDRI opplevd at det er noe "pes" å få en ferdigredigert film tilbake til kameraet, så sant det har DV-in. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Make DV tape finner jeg ikke i programmet.. eneste jeg ser er TAPE :/ Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hei. Bruker du automatisk tilbakespilling, dvs. pcen starter og stopper kameraet, eller trykker du selv record på kameraet? -Kisp Lenke til kommentar
Flames Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg fikk det til! Var den automatiske tingen i studio9 jeg hadde glemt av takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå