bleidd Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg trenger en liten mic til å sette oppå skjermen eller noe sånt (gjør ikke noe om den må teipes fast) helst så liten som mulig. Ikke typen med en lang arm som står på bordet. Den må fange opp tale på ca en halvmeter, siden jeg ikke sitter klistra inntil skjermen. Har sett at noen skjermer har en innebygd, med et lite hull frempå skjermen. Skulle hatt en slik, men ekstern. Er det noen som vet hvor jeg finner noe sånt..? Ps. Ingen forslag om hodetelefoner med mic Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kjøpte en sånn på Clas Ohlson. Husker ikke helt hva den kostet, men tror det var 300-400.. Den er værtfall av meget høy kvalitet Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Takk! Den eneste jeg fant til pc på Clas var denne til 69 kr. (Varenummer 32-6004). Trenger ikke allverdens kvalitet likevel. Der står det følsomhet -60dB. Hva betyr det, sånn i avstand man kan ha? Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Det var absolutt ikke sånn min ser ut.. den er svart, og enden på den er ca like tykk som en kulepenn, og den er 2 cm lang ca. Fant den ikke på nettbutikken deres, men mulig de har det i butikken uansett. Ellers pleier de å ha sånt på musikksjapper (som selger gitarer, trommer osv) men dette ligger litt høyere i pris. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Skal ta en tur og titte i morra. Finner jeg ikke "din", så tar jeg "min". Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har selv den avbildete. Den har absolutt ikke god rekkevidde. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Ai ai ai. Da trenger jeg flere forslag... Viktig at jeg kan sitte normalt foran skjermen når jeg snakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå