Releazme Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ser at mange her på forumet har problemer med å få skandiabanken.no til å fungere bra i opera. Jeg har også slitt med dette. Hadde problemer med å få opp "logg inn" vinduet pga noe javascript trøbbel. Har funnet ut at ved å trykke alt+F5 når siden er lastet vil alt bortsett fra menyen på toppen reloades. når dette er gjort er det bare å logge inn (er noen ganger dette ikke funker for meg heller, men da er det bare å venstreklikke feks der det står "velkommen til skandiabanken" og deretter trykke alt+F5. Man aktiverer da nederste delen av siden noe som fører til at bare denne delen reloades.) Dette er ikke helt optimalt, men jeg syns det er bedre enn å måtte bruke IE i og med at jeg bruker Opera til alt annet... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 pleier bare å trykke på en av linkene, for sperring av kort ellerno jeg, så funker menyen etter det. ganske døvt at det er slik egentlig, men heller dette foran ie!! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Uh, for oss som har Catalyst 4.2 inne så viser ALT+F5 seg å være noe rart noe som bytter mode ellerno :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå