JokerHaulan Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 hallo jeg trenger litt hjelp å finne et kabinett er det noen som har noen forslag? 4-500 kr m/uten strøm , send linkene! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Må nok vite hva slags krav du har til ett kabinett først da men... Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 vanlig kabinett bare !!! helst svart eller no Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Dette Dette eller dette må jo kunne betraktes som greie valg... Endret 18. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
shitULV Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 http://hovedkort.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4856 har det selv det er nydelig, mye for penga. Børstet alu, vindu, 2x 120mm vifter er med, "liten godteriskuffe i front", blåe leds i frontvifte+++ Hva mer kan du ønske deg Jeg elsker dette kabbinettet!!!!!!! Lenke til kommentar
shitULV Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 må jeg adde at det er 2x USB2 + lyd og mic i front Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 jeg har ikke lyst på så stylet kabinett helt greit bare men ikke helt vanelig! forsett å send linker Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hva med å kikke sjøl a? Mener ikke å være sur, men herre gud hvor vanskelig er det da? Og er det noe du lurer på bruker du først google.com for så å spørre her... Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Jeg sender deg gjerne noen linker jeg.. OMG!!!! Trodde forumet var til å diskutere ting jeg??!! Prøv å vær LITT mer positiv neste gang. Og JA, jeg snakker til deg ZkedaR!! Det du gjør ZkedaR, er å få folk til å slutte å bruke forumet!! Dette er FYY, FYY!!!! Disse er iallefall døds fete!!!! Ikke for "styla", menn sånn passe... http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2170' http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2169 http://www.digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=95 Endret 19. februar 2004 av w0d00 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Gå til psdata og så kjøper du et Aopen h600 (tror jeg det heter) koster mellom 7-800 med en meget bra st,forsyning . Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg sender deg gjerne noen linker jeg.. OMG!!!! Trodde forumet var til å diskutere ting jeg??!! Prøv å vær LITT mer positiv neste gang. Og JA, jeg snakker til deg ZkedaR!! Det du gjør ZkedaR, er å få folk til å slutte å bruke forumet!! Dette er FYY, FYY!!!! Næmmen, tror 90% av folka på forumet har nevnt søk på google, eller se på whatever.no før her... Å jeg sa at jeg ikke mente å være begativ, så les neste gang... Å ja, folk slutter å bruke forumet fordi de kan bruke google og lete sjøl Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hmmm, kan ikke se du har nevnt ordet begativ, (regner med at du mener negativ).. SUR er et halt annet ord... Man kan være sur og positiv sammtidig skjønner du.. Kult at du er så glad i google da..! Det er en grunn til at dette kalles FORUM! For at folk skal komme med; spørsmål, svar og forklaringer... Kan du bruke GOOGLE til det??? Tenkte meg det... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jammen herregud da mann, det var ett hint... Grunnen til å bruke Google er jo å finne infoen sjøl da, i stedet for å måtte spørre om hver eneste lille detalj... Har jeg sagt at google er ett forum? Vet nok hva ett forum er og hva det er til, har drevet her i 2 og ett halvt år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå