Ni kon Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Hadde liten peil på dette like før Jul og lagde da en post om dette Som du finner her Etter mye om og men har jeg kommet frem til kabinettet: Har også fått hjelp på innmaten. Men så kommer spørsmålene her!! Kan denne spille av musikk fra hd uten at jeg må starte opp operativ systemet?? (kommer til å kjøre windows xp pro her, og jeg har DiNovo tastatur til denne) Mener jeg har lest det er mulig på enkelte modeller.. (men jeg er jo helt grønn på området og trenger virkelig hjelp her) Kan jeg bare bruke det lille lcd panelet som er på selve kabinettet til å finne frem? Igjen: jeg er helt på jordet her. Men hvis jeg legger musikken i mapper under mapper etc, vil det da være mulig? Jeg har satt av en lcd skjerm som kan benyttes til denne hvis det ikke går.... Kan noen besvare dise to spørsmålene?? Og pleeeeeasssseee ikke mobb meg, jeg innrømmer at dette ikke er mitt sterkeste felt.. Endret 18. februar 2004 av oivind_dahle Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 eneste jeg har hørt om er Instant Music, men da bruker man en optisk kilde, men da trenger du ikke å fyre opp OS. Hvordan det er ang. rett fra HDD vet jeg ikke. Beklager men det er det eneste jeg vet om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå