cnil Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) EVIG LIV er tingen. De må da klare å finne på noe snart :-) ja.. joda.. de kommer sikkert på noe snart... via genteknologi. problemet, er at de kan ikek forandre VÅRE gener, men bare på våre barns gener, så den drømmen der tror jeg nokk at du kan gleme... De kan forandre våre gener gjennom å forandre våre celler, problemet er at de må forandre noen milliarder av dem før det får innvirkning. Det man kan gjøre er å ta en gen, forandre den, og så lage et menneske av den mix-ede genet. Når det gjelder diskusjonen, som forresten har gått _for_ langt, er jeg en av dem som synes man skal prøve å komme i enighet - er det umulig, bestemmer moren. For ikke kom her å si at det ikke er henne det anngår mest, fysisk sett. Og noen av innleggen her er til å spy av. Seriøst. Endret 28. februar 2004 av cnil Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 hvilke da? og som du selv sier, det er KUN fysisk sett at det angår henne mest. resten kommer an på person til person.. må forøvrig si at jeg er enig med det du mener,.. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 synes folk burde ta ansvar for handlinger de gjør! ikke bare leke kaniner og etter på stikke av fra problemet. men hvis det dreier seg om voldtekt blir saken en annen! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 synes folk burde ta ansvar for handlinger de gjør! ikke bare leke kaniner og etter på stikke av fra problemet. men hvis det dreier seg om voldtekt blir saken en annen! HVORFOR blir saken en annen om det gjelder voldtekt? Er fosteret mindre verd da? Eller tar du standpunkt til saken basert på at sex før ekteskapet er synd? Lenke til kommentar
Buddah Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Delvis enig, på en måte.. Folk gjør sex til noe altfor simpelt nåtildags..! Det er bare sex liksom og ikke noe mer.. Ikke sånn det skal være....... Tror JEG!! Voldtekt er en litt annen sak ja, fosteret er ikke mindre verdt, men kan bli VELDIG tøft for en alene mor på 14 år som ble voldtatt bak Rimi og ha det barnet.. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 og kanskje fordi at moren ikke ønsket sex i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Delvis enig, på en måte.. Folk gjør sex til noe altfor simpelt nåtildags..! Det er bare sex liksom og ikke noe mer.. Ikke sånn det skal være....... Tror JEG!! Voldtekt er en litt annen sak ja, fosteret er ikke mindre verdt, men kan bli VELDIG tøft for en alene mor på 14 år som ble voldtatt bak Rimi og ha det barnet.. Sex er simpelt, og har alltid vært det. Men, sex kan også være det fineste i verden. Men dere kristne har jo sex-noia. Argumentene dine mot abort raste som ett korthus ved den siste setningen din. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Olsen: Det vi må lære oss er at kristne er myke inni, og harde uttapå, de kan prate masse skitt om alt mulig, men når de innser dette med voldtekten skjer det noe rart, de er rett og slett lavkvalitets fanatikere... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Men dere kristne har jo sex-noia. Sex-noia, faktisk. Fei for din egen dør før du begynner å feie vår. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Men dere kristne har jo sex-noia. Sex-noia, faktisk. Fei for din egen dør før du begynner å feie vår. jeg har da ikke sex-noia. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Det har ikke kristne heller. Moren min har fortalt meg at jeg egentlig skulle vært abortert, fordi faren min truet med å skade barnet hvis jeg noensinne ble født. Jeg tror jeg heller ville vært abortert enn å få vite at jeg er uønsket... Endret 1. mars 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det har ikke kristne heller. Moren min har fortalt meg at jeg egentlig skulle vært abortert, fordi faren min truet med å skade barnet hvis jeg noensinne ble født. Jeg tror jeg heller ville vært abortert enn å få vite at jeg er uønsket... Uff... synes synd på deg. Men, synes likevel det var helt unødvendig av moren din å fortelle det til deg. Men det er min mening. Og så tror jeg du ikke "angrer" på at du ikke ble abortert... Personlig tror jeg at dårlige tanker er bedre enn ingen tanker... man kjenner iallefall følelser, som er tegn på at man er levende.. Håper du får det bedre og ikke gjør samme feil som faren din.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Det har ikke kristne heller. Moren min har fortalt meg at jeg egentlig skulle vært abortert, fordi faren min truet med å skade barnet hvis jeg noensinne ble født. Jeg tror jeg heller ville vært abortert enn å få vite at jeg er uønsket... Sex er så opphauset i kristne miljøer at det er helt utrolig. Ikke skal de ha sex før ekteskapet, helst ikke mastrubere, ikke ha homsesex etc. Trist at faren din truet medå skade deg, men det blir veldig filosofisk og hypotetisk å anta at man heller ville vært abotert enn uønsket Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Olsen, nå må jeg bare spørre. Du mener da vel ikke at sodomi er greit?? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Olsen, nå må jeg bare spørre. Du mener da vel ikke at sodomi er greit?? hvorfor kan ikke de som har lyst til det gjøre det da? Blir i allefall ikke noen uønskede barn ut av det Lenke til kommentar
OeO Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 hvor i bibelen står det av kristne ikke kan runke? :S Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 hva er sodomi? sodomi, bet. for avvikende seksualatferd, bl.a. kjønnslig omgang med dyr; etter byen Sodoma (1 Mos 19,5, jf. Dom 19,22 og Rom 1,27). Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Olsen, nå må jeg bare spørre. Du mener da vel ikke at sodomi er greit?? så lenge det ikke går utover noen så gir jeg meg en blank en. Litt nærmere spesifisering hadde vært fint BTW Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 hvor i bibelen står det av kristne ikke kan runke? :S hørt om en kar som het Onan som lot sin sæd falle til jorden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå