Maverick2000 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Vil LG G5450 (den uten antenne) komme til Norge? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 hvis du er redd for at antenne skal komme i veien, så leste jeg i noen tester at den ikke var i veien i det hele tatt. De trodde at den var plagsom, men de merket ikke noe til den under utprøving i det hele tatt. Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har LG G5400 selv, og jeg har ikke hatt noen problemer med antennen. Den passer til og med til designe Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har LG G5400 selv, og jeg har ikke hatt noen problemer med antennen. Den passer til og med til designe /me venter på "my precious", bestillte i går, og mpx tror de får den inn i morgen Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg synes at antenna er en fordel jeg. 1. Den gjør at strålingen kommer litt lengre bort fra hodet enn med innbygde antenner 2. Den gir bedre dekning, kanskje ikke mye, men dog. 3. Når telefonene blir så små som G5400 så hindrer antennen telefonen å falle ut av lomma! Noen som har prøvd å ha på seg f.x. docker's bukser med antenneløs telefon i lomma? hva skjer når dere setter dere i bilen? to telefonen forsvinner langt under setet og det er et ****** å finne den igjen blandt all den driten som vanligvis ligger under et bilsete. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 1. Den gjør at strålingen kommer litt lengre bort fra hodet enn med innbygde antenner lol Tror ikke det hjelper så velig mye det der Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 1. Den gjør at strålingen kommer litt lengre bort fra hodet enn med innbygde antenner lol Tror ikke det hjelper så velig mye det der jo faktisk... det er vitenskapelig bevist Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Seriøst remerser? Endret 18. februar 2004 av -:Coldplay:- Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Seriøst remerser? mener å ha lest det jeg også. og så er det jo en fordel at den er en halv klapptelefon mellom deg og antennen også. Lenke til kommentar
gregardkrone Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 LG er ikke et bra merke, ferdig med det. SYkt høy feilprosent, i hovedsak softwareproblemer.. Bl.a, meldingslyden har samme volumjustering om tastelyd. Altså ingen tastelyd, ingen meldingslyd., Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 LG er ikke et bra merke, ferdig med det. SYkt høy feilprosent, i hovedsak softwareproblemer.. Bl.a, meldingslyden har samme volumjustering om tastelyd. Altså ingen tastelyd, ingen meldingslyd., Og hva er bakgrunnen din for å si dette? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 LG er ikke et bra merke, ferdig med det. SYkt høy feilprosent, i hovedsak softwareproblemer.. Bl.a, meldingslyden har samme volumjustering om tastelyd. Altså ingen tastelyd, ingen meldingslyd., I en ( seriøs, og stor ) undersøkelse, kom det fram at LG-brukere var mest fornøyde med telefonene sine. Synes ikke du skal si så veldig mye. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 LG har en av de klart laveste feilprosentene. Ligger der nede og kjemper med Samsung og Siemens. Nokia er verstingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå