Axus Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) ska kjøpe mæ et nytt kabinett, men vet ikke hvordan. vet at kabimettet skal være svart, med ei glass ruta på sia. har dokker noen forslag? Endret 21. februar 2004 av Mr.Ueland Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 thermaltake Xaser 3! finnes i svart, s0lv og blA. anbefales.. har det svarte, og det er i beste kvalitet! Lenke til kommentar
Ørjuz Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) thermaltake Xaser 3! finnes i svart, s0lv og blA.anbefales.. har det svarte, og det er i beste kvalitet! uff hadde mange problemer med xaser 3 kabbiset. vekt ,viftene som følger med er ubrukelige og løsningene de hadde brukt var jo ''POLSKE'' spesielt det med hdd'ene kjøpe lian-li pc71usb stor fornøyd har ikke hatt noen problemer med det helt perfekt EDIT: lian-li er laget av aluminium 3 grader lavere med alu en med stål (koriger me hvis jeg tar feil) + at det er svart med et stort vindu hvis du vil ha Endret 20. februar 2004 av Ørjuz Lenke til kommentar
Errae Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 kan annbefale TT X3. de har geniale løsninger ! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) LePont som de hadde på microplex før var veldig bra! Veit ikke hvor du får tak i dem lenger i sort men det er stilig i "champanje" også. Har den sorte utgaven uten vinduer, og kan ikke annet en si meg meget godt fornøyd! Lav vekt og Kvalitet i toppklassen (men det koster da ) Endret 20. februar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
klikko Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 thermaltake Xaser 3! finnes i svart, s0lv og blA.anbefales.. har det svarte, og det er i beste kvalitet! veier ikke det rundt 20 kg? mitt veier 4 digg med lett kabbis Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Thermaltake forever X3 er et veldig bra kabinett. Det er kansje litt tungt (produsert i tykt panzerstål). Så er det kansje et kabinett som ikke er så veldig bra til å "modde" selv. Lenke til kommentar
Kjell- Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB Detta er et supert kabinett som matcher det du spør om. Det har 3 vifter og blått lys i sidedøren og i front. Dette er det beste kabinettet jeg har hatt! Ingen problemer med det! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB Detta er et supert kabinett som matcher det du spør om. Det har 3 vifter og blått lys i sidedøren og i front. Dette er det beste kabinettet jeg har hatt! Ingen problemer med det! Nettopp kjøpt det og blitt nyforelska eller?? Dette er vel 3.dje eller 4.de tråden du anbefaler det kabinettet. Kanskje prøve noen andre etterhvert også? Kabinett å anbefale trådstarter? Tja har du mye penger, ville jeg nok som de andre sier gått for lian li... dog kanskje holdt meg til 6x serien hvis du ikke vil ha fulltower. Lenke til kommentar
Kjell- Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Eh.. er det noe galt med at Kabinettet er bra eller? Dessuten var det bare forslag så, jo ok jeg skal ikke bry meg omkritikk, bare si hva dere vil, det kan jo hende at noen andre som har det samme kabinettet har funnet noe feil med det så det er jo kjekt å vite Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Eh.. er det noe galt med at Kabinettet er bra eller? Dessuten var det bare forslag så, jo ok jeg skal ikke bry meg omkritikk, bare si hva dere vil, det kan jo hende at noen andre som har det samme kabinettet har funnet noe feil med det så det er jo kjekt å vite Hviken farge ser best ut i bruk? Litt vanskelig å si utfra bildene på microplex Lenke til kommentar
Rybkin Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6099B <-dette ser jo bra ut da, skal kjøpe et selv snart om jeg får penger:) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hinter til bruken av emnefeltet til neste gang. *emnefeltet er endret* Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Ikke kjøp deg RaidMax.... TT Xaser er veldig bra! Lenke til kommentar
XerioN Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg skal også kjøpe meg nytt kabinett. Og Kjell- virker veldig fornøyd med Raidmax kabinette.. + at det følger med 3 vifter, Blade vindu, og blåe leds på en av viftene. får kun 495 kr jeg synes det er billig for ett så tøfft kabinett. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Kjøp deg et sort Lian Li med vindu Du kommer ikke til å bli skuffet Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Thermaltake Xaser 3 Kabinettet veier 8 kg hvis du kjøper det i Aluminium, eller "sølv" da.... kjøper ikke det blå eller liknende da det veier som nevnt over nesten 20 kg, eller 18 da for å være helt nøyaktig. Thermaltake RULEZ Lenke til kommentar
Gundersen Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Raidmax suger, detter fra hverandre nesten. kjenner en som har det! han er ikke fornøyd Bygd av dårlig materiale og blir fort riper. men prisen på kabinettet sier seg jo selv. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 jaja, så har vi sett det og, dobbelt post på et 8mnd gammelt innlegg. Raidmax suger faktisk ikke. Lenke til kommentar
neon123 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 dette skal jeg kjøpe, synes det er lekkert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå