Rymored Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg er nødt til å formatere min I8600 grunnet ad-aware, men er litt nærvøs for å formatere uten å ha drivere til å installere alt på nytt. Jeg har tenkt å legge inn windows XP professional istede for windows XP home som fulgte med, og kan derfor ikke bruke Recovery-greiene som følger med. Det fulgte med ca. 1000 CD'er, og en av disse var merket "Device Drivers". Det snodige var at det faktisk ikke lå noen "Device Drivers" på CD'n, det lå kun et recover-program. Noen som vet hvor Dell har gjemt driverene eller om det finnes en lett måte å skaffe disse på nytt? Når jeg gikk inn på Dell sine web-sider fant jeg drivere, men når jeg skrev inn service-taggen fant den ca. 100 forskjellige drivere. Hvis jeg skal begynne å laste ned disse en etter en vil det ta endel tid. : | Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Samme skjer med meg.. Det jeg mener at den lister opp totall antall filer, men når du går inn under en kategori så vises kun de filene du trenger.. skjønner ikke hvorfor det er slik nå, var ikke slik før. Før så telte den kun opp antall de du skulle ha av filer osv hos dell. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) edit: nm Har de starta med recovery CD'er nå da??? fader og da... Endret 18. februar 2004 av MrLee Lenke til kommentar
It's me Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Driverene ligger på "driver and utilites" cden, men det er en fordel å laste ned de nyeste driverene fra dell.no Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 http://support.dell.com/ har de siste driverene først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå