Jonki Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 se på bildet, der er ikke vinduet lukket. Og så må jo vinduet opp for at du skal få flasken ut.... knytt hyssing til brus, knytt hyssing til vindushåndtak, åpne vindu, heng ut brus og lukk igjen vinduet Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) se på bildet, der er ikke vinduet lukket. Og så må jo vinduet opp for at du skal få flasken ut.... knytt hyssing til brus, knytt hyssing til vindushåndtak, åpne vindu, heng ut brus og lukk igjen vinduet ja, da må jo vinduet opp. Og når vinduet går opp så smetter det alltid litt farlig frisk luft inn på rommet som ikke har annen hensikt enn å forgifte deg... Endret 18. februar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 My god, OLD! Det er ikke noe nytt... Men colaen blir litt deilig... Blir slush i bunn So? Det fungerer, det er vel det viktigste? Og den skal nok videreutvikles... Blomsterkasse, ser litt dumt ut med ei blomsterkasse på huset og den er i andreetasje... Gidder ikke å modde huset heller Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Sommer versjonen er utviklet og for den saks skyld Bare lage til ei bøtte, som du har litt vann i, og ett bløtt håndkle rundt brusen. Kondensering gjør resten, kald cola Fungerer best mitt i solsteken... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Vinteren: Fylle blomsterkasse med snø Sommeren: Fylle blomsterkasse med isbiter (kassen må tettes) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) dobbeltpost Endret 18. februar 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Ja, det var en enkel og grei løsning. Back to study 'prøve i morra' Wish me luck Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 se på bildet, der er ikke vinduet lukket. Og så må jo vinduet opp for at du skal få flasken ut.... knytt hyssing til brus, knytt hyssing til vindushåndtak, åpne vindu, heng ut brus og lukk igjen vinduet ja, da må jo vinduet opp. Og når vinduet går opp så smetter det alltid litt farlig frisk luft inn på rommet som ikke har annen hensikt enn å forgifte deg... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Eller sånn som jeg kan gjøre, sette colaen ut på verandaen Har en egen huskeregel for pils på verandaen. "når blandevannet fryser, er det på tide å ta inn pilsen" Men ellers, knall god ide Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Takker EDIT: Klarte å skrive Yakker Endret 18. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 håper du ikke tenkte lenge på den, jeg har et problem da bor i kjeller vanskelig å henge den ut av vinduet, har heldigvis en iskaldt yttergang da Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Tenkte vel i ca, 5-10 sekunder og fant ut at en guide hadde vært morsomt :S Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Kall meg idiotisk, men jeg foretrekker brus lunken. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Kan hende det funker i andre etasje! Personlig er jeg litt skeptisk til å henge den ut av vinduet når jeg holder til i 1 etasje (noen kan jo knabbe den, det ville vært katastrofalt det ) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 LOL!, genialt Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Kall meg idiotisk, men jeg foretrekker brus lunken. Idiot Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Men hva om det er varmu ute da..? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 da sliiter du Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 Men hva om det er varmu ute da..? Hvis det er varmt ute pakker du inn brusen i ett bløtt håndkle, da blir den faktisk kald Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 19. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2004 my gawd... fineste pynten jeg har sett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå