ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Satt her å leste Coca Cola tråden, smakte på min egen og den var VARM! Så begynte det å snurre noen ideer i hodet mitt, hvordan kjøle en cola for kr null? Det første ideen er mange ganger den beste og enkleste, enkelt og greit: tråd+cola+vindu=kald cola Du lager en løkke på tråden, IKKE knute, så knyter du de to rsterende endene sammen og henger hele skiten opp på "håndtaket"... Cola ut av vinduet Venter 10-15 minutter, og presto change-o Kald Cola Copyright by ZkedaR\RiZk co. Endret 18. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 HAHA! Hva med å sette den i kjøleskapet hvor det er kaldt? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Det er da ikke alle som har kjøleskap ved siden av PC'en og ork til å gå ned i første etasje da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Linkene er døde Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Er et gammelt triks. 404 på bildene by the way. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Ikke nå lengre... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 du ender ikke bare opp med kald cola, men også med et kalt rom (som muligens blir forgiftet av frisk luft) Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 hyssingen er jo tynn nok for at vinduet kan lukkes igjen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 se på bildet, der er ikke vinduet lukket. Og så må jo vinduet opp for at du skal få flasken ut.... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) De bildene ble tatt i all hast, og vinduet er igjen nå ... COlaen henger der nå også... Hmmm... Lurer på om den er i drikkbar temperatur nå... Skjekke... Aaaah Helt super EDIT: Ett annet pluss er jo att jeg får luftet ut litt røyklokt av og til Endret 18. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Men banker du ikkje ut kullsyra kvar gong du drar opp og ned flaska med ein så lang tråd? Må vell være lurare og bruke ei kortare snor. Eventuellt kunne du montert ei blomsterkasse halvfylt med snøv eller noke slikt utanfor vinduet . Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 putt en temp føler oppi flaska så slipper u og løfte den opp hele tiden.. bare se på termometeret Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Det er vel bare å være forsiktig... Det er en temp løsning da, skal kjøpe meg ett kjøleskap etterhvert.. hehe, Kjøleskap casemod? Oj, det her har jeg ikke tenkt på, hvordan vil dette reagere på vind... Jaja, det får vi vel se etterhvert... EDIT: temp-måler var jo helt geinalt, må skaffes Endret 18. februar 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Veldig smart ja.. Gleder meg egentlig mest til sommerversjonen Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Sommerversjonen er llitt verre, men det er sikkert mulig... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 bare å sørge for at tråden er så lang at den rekker ned til nærmeste sted med vann (hav, sjø osv...) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 bare å sørge for at tråden er så lang at den rekker ned til nærmeste sted med vann (hav, sjø osv...) i så fall må jeg ha en jævlig lang tråd, det er vel 1,5 kilometer til nærmeste elv... hei det går jo en bekk rett over veien her... ca. 120 meter Men mye stress for ett par slurker, enda mere stress å legge den tilbake... hav? Bor på hedemarken da Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Men herregud mennesker!! Heng opp en Blomsterkasse, fyll den med snø og kjører colaen ned der!! Instant cold!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 My god, OLD! Det er ikke noe nytt... Men colaen blir litt deilig... Blir slush i bunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå