E1rik Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Heisann. For å vise et online resultat av hvor mange benchmarks du får, må du da betale penger eller noe? Jeg prøver å få resultatet mitt, men det står at jeg må laste ned ulike programmer osv. Noen som kan fortelle meg? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Nei. Du trenger ikke å betale noe for å laste opp resultater. Etter du har kjørt f.eks. 3dmark03 så kommer det opp ett altarnativ som heter noe som: Online browser results (eller noe i den dur) Trykk på den. Nå kommer du sikker til en side hvor du blir spurt om å logge inn. Her finner du også en link til å registrere deg (gratis) på orb. Du får da ett brukernavn og ett passord som du kan bruke til å logge deg inn. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Det kommer sånn "Project Submissiion Failed" Jeg går videre innpå "How to register" Der står det at jeg må kjøre alle typer benchmarkprogrammer for å bruke deres online tjenester. Forstår ikke noe jeg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå