FuLu Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Da anbefaler jeg deg å leke litt med pen-tool/shapes, dette er mye bedre Krever litt tid å bli kjent med. Edit: Området i toolbaren som er greit å legge merke til er der du har text-tool, rectangle tool, path/direct selection tool og pen-tool. Skal du lage en shape så velger du f.eks rectangle tool. Passer på at den har shape layer funksjonen skrudd på. Tegner en boks, bruker convert point tool til å endre/flytte på punktene i shapen. CTRL+holde venstre musknapp, kan du flytte punktet rundt omkring. Holder du SHIFT+venstre musknapp inne, kan du endre spline saken med 45 grader om gangen. Sikkert masse mer du kan gjøre som jeg ikke orket å skrive ned her nå Endret 19. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
bernini Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Takker så mye.. Kan egentlig skremmende lite i PS. De fleste design er bare tilfeldig knappetrykking Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 med shadow var den fineste Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 jeg likte siden jeg... men en ting jeg lurer på, hvorfor er det nesten alltid skrevet masse greier på latin på nye designer? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 men en ting jeg lurer på, hvorfor er det nesten alltid skrevet masse greier på latin på nye designer? Lorem ipsum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå