loggon Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 http://www.tomshardware.com/howto/20030804/case-19.html Men pent var det ikke! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Tja, med litt andre farger så er det jo et litt morsomt kabinett... Men smaken er som baken Lenke til kommentar
Xell Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) innimellom gjør TH ting som får meg til å miste all respekt. Her var det mye stygt! Menne: hvorfor trekke fram denne artikkelen nå... den er jo over 1/2 år gammel.... er jo ikke akkurat nye kasser dette!? Endret 18. februar 2004 av Xell Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 For meg er det bare et kabinett som er fint nok. CHIEFTEC ! ! ! Stilrent og stilig. mange kule moddemuligheter osv. også all plassen i bigtower'et da ! Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hmm, moddemuligheter! lol, vil vell si det ligger på så si lik linje, kunn fantasien setter grenser. Chieftec er solide og gode skap, uten tvil. Men litt lei av designet da.. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har den kassa der, veldig lite miditower egner seg ikke til vannkjøling av noen slag vertfall, selv om jeg har dyttet det inn! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Chieftec.. pent design?! ja ja hver sin smak. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Chieftec.. pent design?! ja ja hver sin smak. Jepp! Jeg er nemlig lei av stygge kabinetter med 100000000 lys og drit inni, ser jo ikke ut, var kanskje kult på den tida da pcen kom til hjemma, men ikke nå lenger, men å lage ting selv.. det er morro ekke no gøy å ha ting som alle andre har. Dessuten er jeg en fan av kjøling, litt rart det der, klokker aldri pcen , men liker å ha den så kald som mulig uansett.. merkelig. Chieftec er jo pent nok det da men liker ikke de cdrom festeløsningene på bigtoweret, ( sikkert fordi jeg ikke skjønner en dritt av hvordan de funker , lav iq ) Også burde chieftec skifta ut de lilla greiene inni der med en annen farge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå