darkness| Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg pleier som oftest å ha kabinettdøren - men fant ut at jeg skulle prøve å sette den på en dag. Etter en stund begynte maskinen å hyle som besatt. Det hørtes ut som en sykebilsirene, og jeg greide ikke finne ut hvilken komponent det var som laget lyden. Jeg mener å huske at jeg satte på en CPU-heat-warning i BIOS'en. Kan det ha vært denne som laget lyden? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg mener å huske at jeg satte på en CPU-heat-warning i BIOS'en. Kan det ha vært denne som laget lyden? Mest sannsynlig. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg pleier som oftest å ha kabinettdøren - men fant ut at jeg skulle prøve å sette den på en dag. Etter en stund begynte maskinen å hyle som besatt. Det hørtes ut som en sykebilsirene, og jeg greide ikke finne ut hvilken komponent det var som laget lyden. Jeg mener å huske at jeg satte på en CPU-heat-warning i BIOS'en. Kan det ha vært denne som laget lyden? Ja det er definitivt det jeg hadde nesten samme problemet ved at jeg ved en feiltagelse greide å skru av vifta i speedfan og da kom det en ulende alarm (veldig intens) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Uki. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå