gravypressure Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Min nye MX700 har begynt å oppføre seg merkelig... når jeg fører musepekeren rundt over desktopen, går den veldig seint. Men når jeg åpner internet explorer og fører musepekeren rundt, speeder den opp med en gang. Jeg er av den typen som liker høy sense på musa, og er fornøyd med farten i explorer, men jeg skulle gjerne sett at den gikk fortere ellers i windows... Noen som har en løsning på problemet??? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kan vel stille på dette i logitech mouseware? Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 jeg tror det har noe med akselerasjonen å gjøre... men den virker bare i IE Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Prøv å oppdater drivere Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Min nye MX700 har begynt å oppføre seg merkelig...når jeg fører musepekeren rundt over desktopen, går den veldig seint. Men når jeg åpner internet explorer og fører musepekeren rundt, speeder den opp med en gang. Jeg er av den typen som liker høy sense på musa, og er fornøyd med farten i explorer, men jeg skulle gjerne sett at den gikk fortere ellers i windows... Noen som har en løsning på problemet??? start -> kontrollpanel -> mus -> bevegelse -> akselerasjon: NEI Mvh, Haakon Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 start -> kontrollpanel -> mus -> bevegelse -> akselerasjon: NEI har prøvd dette, men da er musa like treg overalt... nytter ikke å stille opp sense heller Lenke til kommentar
mbst Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Legg inn Logitech Mouseware 9.73. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...524&hl=logitech Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Aldri bruk Logiteck sin programvare på mus, Windows sine standar drivere er uten rarte ring som Accrelator osv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå