thoering Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Jeg har nylig fått Need for Speed Underground, bestilt i England, men etter ferdig installasjon ville ikke spillet starte! :-/ Fikk tips om at dersom jeg satte språk til engelsk i regionale innstillinger i Windows XP så ville det virke. Prøvde det, og det virket. Problemet er bare at jeg synes det er plagsomt å måtte forandre språk til engelsk hver gang jeg skal spille! Fins den noen patch e.a for dette? På forhånd takk. Endret 18. februar 2004 av thoering Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Vet ikke om noen patch som fikser dette, men om du har regional settingen til Engelsk kan du fremdeles ha norsk tastatur oppsett, da kan regional settingen bare forbli på engelsk. Tastatur oppsettet regner jeg med du finner på egenhånd Lenke til kommentar
thoering Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Det er ikke verdens største problem å la det stå på engelsk nei, men dersom de finnes en patch e.a ville jeg gjerne ha installert den Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Nei, last ned patch 1.3 så kan du kjøre med Norsk på regional setting! Lenke til kommentar
thoering Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 last ned patch 1.3 1000 takk! Et nydelig spill forresten! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Nydelig å nydelig fru Blom, det er fritbra i starten men du kommer nok til å bli rimelig fort lei desverre... Det ble jeg og sikkert tusenvis av andre i dette ganske land... Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 når jeg skal startte nfsu så kommer jeg til "loading bildet" etter det kommer musepekeren frem men så blir skjermen svart. noen som vet hva som er galt. ? har gainward geforce 4 mx 128 mb Lenke til kommentar
jokki Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 når jeg skal startte nfsu så kommer jeg til "loading bildet" etter det kommer musepekeren frem men så blir skjermen svart. noen som vet hva som er galt. ? har gainward geforce 4 mx 128 mb Du har valgt feil språk i Regional settingen. Du må velge engelsk. Lenke til kommentar
Fordxr4x4 Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 hjelper ikke. uasett mo du har på engelsk eller norsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå