BigScaryNi**a Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Skal ha nytt headset no, skal brukes til a spille musikk for det meste. Valget er mellom HD 497 & Koss 4aat Musikken jeg da spiller er veldig mye Dunk Dunk, sa hvilket av disse gir mest bass for penga? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hmm. Tror begge to modellene der fungerer bra til ditt formål. Om det er kun såkalt "dunk dunk" det går på er vel Koss å foretrekke grunnet kraftigere elementer! Lenke til kommentar
BigScaryNi**a Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Takker for svar LarsP, lener litt imot HD 497 siden den er mye lettere enn 4aat. Har ikke helt bestemt meg enda da, venter litt pa meninger fra andre HW medlemmer for jeg gjor valget. Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Den store forskjellen er at koss'ene er lukka med isolasjon, mens sennheiser'ne er åpne. Skal du bruke de steder hvor det er bråk er koss best, men ellers har jeg sett at 497'ene er blitt kåret til best lyd under 100$. De la til at de ble mye bedre med egen høretelefon forsterker og at dersom du skulle bruke de mye til portable enheter så var Grado SR60 bedre. Ta en titt her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå