t3p0s3 Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 AMD er den beste prossesoren for pengene = prossesoren for meg. Men, norvegia er deffinitvt den beste osten! Lenke til kommentar
Cherox Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Siterer bare The Hives: "Here we go again!" Sinnsykt fet låt. Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Dette var litt tøft: Starter med AMD VS. Intel og går over til diskusjon om gulost. :smile: HeHe Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hvorvidt AMD er bedre enn Intel skal være usagt, det som derimot er sikkert som bare det er at Synnøve Finden ikke kan lage hvitost - konsistensen er for dårlig, osten detter fra hverandre etter en stund med høvling. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 TOTAL OFF THE TOPIC I KNOW !!! - Men det er også osten !!!! - - COLA er den beste og kanskje den mest skadelige brusen !!!!! - Bare så det er sagt,... OST vil jeg ikke uttale meg om,.. da jeg for det meste spiser osr via Pizzs,.. [ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-03-19 17:12 ] Lenke til kommentar
Byggmester Bob Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Pentium suger noe så heeeelt infernalsk!!! AMD kjører jo rævva av pentium...kikk litt på pris/ytelse AMD/Pentium....så finner du fort d ut Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 17:21, Byggmester Bob skrev:Pentium suger noe så heeeelt infernalsk!!! AMD kjører jo rævva av pentium...kikk litt på pris/ytelse AMD/Pentium....så finner du fort d ut Seriøst... Og for å pirke litt mer. Pentium er en prosessor, AMD er en bedrift. Mer korrekt og sammenligne Pentium (4)/ Athlon. :smile: Lenke til kommentar
Byggmester Bob Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg er like seriøs som disse diskusjonene... og får å pirke litt tilbake....intel suger.... Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Det er da ikke mye seriøst å si rett ut at Intel suger,.. de lager gode cpuer,.. Men det gjør også AMD og MANGE andre cpu produsenter,.. men på andre arkitekturer,... Hvorfor liker og holder jeg meg til AMD ? Mine siste CPUer: AMD K6 200 = fornøyd ! AMD Duron 600 = fornøyd ! AMD TB 1333 = fornøyd ! og snart får brodern XP 1600 i posten,.. GLEDER meg til prøve !!! Har ikke hatt Intel siden P75.,.. og 386/486 før det,.. Liker AMD,.. Men sier ikke at Intel ikke gjør en god jobb !! [ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-03-19 18:05 ] Lenke til kommentar
ulv_i_nord Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 hvilken ost eller cpu som er best? Tja, - men folk som ikke engang vet at en gulost er GUL, ikke HVIT, bør sjekke fargesynet omgående. En gulost heter gulost fordi den er - nettopp - GUL! Forøvrig er Norvegia helt klart best ettersom den er lettest å å bruke ostehøvel på, Synnøve er en myk, sleip sak som bukter seg unna ethvert forsøk på skiver under 1 cm i tykkelse. Lenke til kommentar
Byggmester Bob Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 jeg synes nå at Carlsberg er bedre en Ringnes Bob 9 År [ Denne Melding var redigert av: Byggmester Bob på 2002-03-19 18:11 ] Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Har sett at mange andre trådar som omhandlar AMD og Intel har tatt usaklige vendingar, men denne tar kaka. Og det berre etter eit par postar... :smile: Uansett, prøv å hald det på eit litt fagleg nivå, nevn kvifor du likar den og den osten/prossessorprodusenten. Personleg nyttar eg AMD, grunna pris pr. ytelse faktoren... :smile: mvh., Vegard Lenke til kommentar
kindings Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Alltid noen sure sokker som skal ødelegge en seriøs ostediskusjon.. Folkens, hold dere til topic her :smile: Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Kan vi ikke heller ta en votering? Så ser vi hvem som har flest supportere. Alle som syns amd skriver AMD og tilsvarende med INTEL. Så ser vi hvordan det ligger ann på forumet. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 18:55, gthaman skrev:Kan vi ikke heller ta en votering? Så ser vi hvem som har flest supportere. Alle som syns amd skriver AMD og tilsvarende med INTEL. Så ser vi hvordan det ligger ann på forumet. Poller: Nåværende prosessor, neste prosessor. Disse sier vel nok? Dobbelt så mange AMD-brukere som Intel-brukere, og ca. dobbelt så mange som skal kjøpe AMD neste gang, fremfor Intel. Jarlsberg er forresten best _________________ SI-korrekt sig: MSI-K7T266 Pro2-RU, XP 1600+, 80 GB WD, 20,5 GB WD, 13 GB Fujitsu, 512 mebibyte DDR, Plextor 12/10/32, Aopen dvd, Chieftec DX-01-BLD, 100 Mbit LAN 24/7 [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-03-19 19:01 ] Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 17:58, Byggmester Bob skrev:Jeg er like seriøs som disse diskusjonene...og får å pirke litt tilbake....intel suger.... Nei, du er enda mindre seriøs.. Du har brukt omtrent samtlige av dine innlegg på å slenge dritt om Intel, i likhet med skyline. Jeg har problemer med å fatte hva som får barn på din alder til å hate/elske hardware produsenter så sterkt. Får dere ikke utløp for aggresjoner andre steder? Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 Ok... Hmm... AMD(athlonxp whatever) ER bedre enn pentium i forhold til pris, sier ikke noe om at AMD er bedre enn intel. Men i forhold til PRIS, som vel de fleste tenker på når du skal kjøpe seg en prossesor(?)er den best ja. Og gulost: Norvegia er best. Smaker best. Er best å skjære. Lukter best. Ser best ut. Brus: Urge. Deffinitivt. Smaker best bare (jeg drikker veldig mye mer cola enn urge, men den smaker best forde!). /quote jeg synes nå at Carlsberg er bedre en Ringnes Bob 9 År /quote Nja... gløm det der da... Fredrikstad pilsen er jo best! Eller tuborg grøn.... *tenke* Hihi.. Nå har vel alle forstått hva som er best? _________________ Epox 8KTA3 pro Amd Athlon 1,4@1,6 20 gseagate, 40g maxtor, 80g wd caviar 512 sdram Sb live 1024 Gaiward gf2 ti500 xp [ Denne Melding var redigert av: t3p0s3 på 2002-03-20 23:58 ] Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Jarlsberg er osten og AMD er prosessoren =) Har en XP 1700+ som jeg skulle sjekke litt sånn 3dmark score med etter jeg hadde kjøpt den. For morro skyld sammenlignet jeg med p4 for å gjøre meg opp en mening om hva som er best (populært å ha en mening om sånt hehe). Vel med alt likt bortsett fra cpu så fantes det faktisk ikke et p4 system i databasen som fikk bedre enn meg. Tonnevis av dem bak meg hehe. Den som kom nærmest var en p4 på godt over 2 giggaherts =). Fliring, der og da følte jeg meg veldig sikker på at jeg hadde gjordt et godt kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå