Delux Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Nå for tiden ser jeg at AMD og Intel nermest "Skam sloss" om hvem som kan levere best ytelse på prossesorer til makredet.Men hvem er egentlig best Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 bleurgh. søk gjennom forumet og skriv heller på de børti tusen andre amd vs. intel-diskusjonene. amd er best når det kommer til ytelse per krone. intel er best når det kommer til stabilitet. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Ikke nå igjen!! Denne diskusjonen har gått her flere ganger, ta og søk da mann, det er ikke så vanskelig som du tror. Du vil få samme svaret hvergang, en uendelig lang diskusjon hvor det aldri er noen engihet. Trenger du hjelp til å bruke søkemotoren, si gjerne ifra. Telcontar Lenke til kommentar
ritz00 Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 åjåjåj!!!! nå bjunner intel.VS.AMD igjen (off) MEN......AMD! Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Slike spørsmål betyr alltid bråk, tror nok ikke du får noe fornuftig. Det er det samme som å spørre om hvilken gulost som er best av norvegia og synnøve. Det er alltid delte meninger. PS. synnøve osten er best! Hehe :smile: Lenke til kommentar
pskard Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 17:01, Andlier skrev:PS. synnøve osten er best! Hehe :smile: Hehe enig :smile: Men ikke brunosten... Lenke til kommentar
Bambo Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hmmmm... Lager synøve brunost azz.. Det viste jeg ikke ! Uansett så er det ostepopp som eier da :smile: Lenke til kommentar
Bambo Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hmmmm... Lager synøve brunost azz.. Det viste jeg ikke ! Uansett så er det ostepopp som eier da :smile: Lenke til kommentar
Delux Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Hehe, ville bare lage en tråd som trakk litt folk. Men foresten så viste jeg ikke at synøve lagde brunost :wink: Lenke til kommentar
kindings Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Liker best Grãddosten fra Tine, får jeg ikke den går jeg for Norvegia. Synnøve ost er ikke fullt så bra, men det er bra med outsidere som presser prisene ned :smile: Lenke til kommentar
rakett Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 er dere gærne? seff er norvegia hvitosten best men nå for tiden blir intel vs amd diskusjoner bare noe man starter for moro skyld....hehe ikke sant? Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 jeg syntes jarlsberg er best! PS: det er den be bruker på Grandiosa Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Intel. Ellers, så er normal Norvegia Gulost den beste osten:) Men jeg bare hater de patetiske ost/melk reklamene til Tine. Lenke til kommentar
Flyndresnik Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg foretrekker AMD på grunn av pris/ytelse. Self. kan du kjøpe en toppmodell fra Intel hvis du har pengene. Det jeg misliker mest hos AMD er temperaturen (har en 1400 Tbird...) Over til ost: IMHO smaker Norvegia bedre enn Synnøve (som smaker alt for lite). Og Tine Edamer er en god pizzaost. Jarlsberg smaker litt for mye sure sokker. Den beste osten til salat er fetaost. Den værste osten er *fanfare* Synnøve Sjokoladebrunost. Og ost er best etter at datoen er utgått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå