E1rik Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Heisann. Må nok en gang spørre litt om dette med vannkjøling jeg. Jeg har et Big tower med 1 hardisk og 1 cd-rom.Har lyst på kjøling av CPU,Skjermkort og Hovedkort. Hehe, har sett på en del deler nå og funnet frem disse: Eheim 1250 Vannpumpe AC Radiator "airplex evo 360" AC Vanntank "aquatube" Fungerer disse 3 komponentene godt sammen? Bedre kjøling om jeg bruker 2 radiatorer, eller er den radiatoren okei? Har jeg plass? Har funnet frem noen vannblokker fra AC, fungerer disse bra? AC Vannblokk CPU "cuplex" Socket A AC Vannblokk "twinplex" Chipset AC Vannblokk GPU "twinplex" Har egentlig ikke peiling på mer ekstra materiale jeg trenger. Hvilke slanger? Noe annet av koblinger? Jeg skal vel ha 3 120mm vifter på radiator, så derfor må jeg vel ha en vifte styring og? Noen som kan anbefale en kjekk viftestyringer? Håper noen tar seg tid til å svare på dette! Mvh Eirik Nålsund Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hmm, spurt om dette mange ganger nå du Alt passer sammen utenom pumpen, da denne har annerledes utgangsnipler, så du må nok kjøpe 3/8 nipler til detnne også. Ellers så trenger du ikke 3 vifter til radiatoren din, men det blir bra kjøling. Du trenger bare den radissen. Blokkene er ikke de beste, men de passer sammen og ser fine ut Ellers så trenger du vel ikke viftestyring, er jo bare å mekke en selv/skifte på ledninger. Men det ser jo kult ut da Tygon slangene fra netconnection er vist de aller beste, selv bruker jeg kyriama, ok de. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Jepp, har spurt en del om dette ja. Men ingen som har ei god pumpe å anbefale til meg da? Noen ekstra koblinger som jeg må kjøpe? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Du kan fremdeles bruke den pumpen, bare skift niplene Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Overdimensjonert og bråkete pumpe... Det systemet vil klare seg lenge med en 1046, eller om du vil ha for senere utvidelse, går du for eheim 1048 Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Okei. Takk for svar. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Hvordan får jeg festet dette i kabinettet da? Skrues inn? Lenke til kommentar
Skabsen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 kommer ann på hvilken kasse du har, men det er bare å bruke fantasien. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Har et bigtower. Noen sier at det er bedre ytelse med 1/2 utstyr. Bør jeg bruke 1/2 istedenfor 3/8 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå