Kaareir Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hei, skulle gjerne hatt litt tips om kva headsett eg skal velja. Det må vera godt å bruka saman med hjelm (anten eg syklar eller går på rulleskeiser) ... (ja, eg er ihuga nynorskbrukar for dei som lurte på det *S*) Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Tenker du på headphones med bøyle over hodet, nakkebøyle eller plugger? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 øreplugger som Shure E2c Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Sporta Pro som nevnt ovenfor. Plugger = Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Headset (som går over hovudet) og hjelm = Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Headset & hjelm? Joda, fullt mulig det! http://www.nakshop.no/dc.htm#David Clark Edit: Se etter K10 Helmet Kit -A- PPL/A Sert Endret 18. februar 2004 av Millmax Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ikkje berre har du hjelm og headset i eitt, men du ser også jævlig lur ut. Koster jo berre 3900. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Må få klarhet i at Headset er øretelefoner med mic. Headphones er bare øretelefoner. Når det gjelder hva som kan passe til sykling er PortaPro en god løsning. Der har du også muligheten til å sett på "firm" som gjør at de sitter bedre på hodet under mye bevegelse, som f.eks. sykling eller jogging. Endret 18. februar 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 nakshop er nettbutikken til norsk aero klubb. Det du finner der er noe spesialisert tror jeg. Tror det er til småfly og slikt det du ser under linken. Neppe noe man kan bruke til sykling. Ville anbefalt å få noe som ikke henger på ørene slik koss sporta pro gjør. Det er noe skikkelig dritt om man har tenkt å bruke det til skogssykling med masse risting. Finn noe som har nakkebøyle. -Ko_deZ- Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Sony Øreplugger. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ikkje berre har du hjelm og headset i eitt, men du ser også jævlig lur ut. Koster jo berre 3900. Regner med at zeph bare køddet litt her, hadde sett lite lurt ut på skogsstien med det der på seg Koss Sportapro bruker jeg sel til sykling, meget bra(mye bass hvis du liker det) Lenke til kommentar
Selle Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Sony Øreplugger. Er helt enig. Øreplugger virker for meg best med hjelm, og sony-plugger er veldig bra. Har også the plug, men de er direkte trafikkfarlige pga at de sperrer ute all anen lyd. Det kan være grit når du begynner å bli lei av et av foredragene til norsk læreren din, men ikke i trafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå