knockertommy Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hei! Tror dere denne pc'en mer et godt valg. Jeg skal bare bruke den til Vanlig surfing og skrivearbeid. Intel® 845GV+ brikkesett Inneholder Microsoft® Windows® XP Operativsystem Midnight Grey micro-tower med 6x USB 2.0 og 3 PCI spor Integrert AC'97 lyd Integrert Intel Extreme grafik. Legg merke til at Dimension 2400 ikke har plass til AGP-kort. Integrert 10/100 Ethernet Med cd brenner/dvd spiller + 512 mb ram Prosessor: Intel® Pentium® 4 Prosessor med med HT Teknologi 3.06GHz Skjerm: Dell 1504FP HAS 15" (15" VIS) UltraSharp™ Digital flatskjerm + + Håper noen kan komme med tilbakemeldinger. På forhånd takk. Til en pris på ca 8550 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Overkill cpu, ikke agp og gammelt brikkesett. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ja, det der var en pussig sammensetning. Blir som en 85 modell Corolla, med flett ny porshe-motor, men dårlige dekk Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Nesten alltid billigere å bygge selv. I dette tilfellet tror jeg du kan komme unna det med 2000 kr mindre og få minst like god ytelse. Men hvis man ikke tør å gjøre det selv så er det noe annet. jeg vet ikke hvor mye de tar for å montere pc´en på de forskjellige web-shopene jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå