mastiempo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har tenkt å mekke meg et eget vannkjølingssystem og i den forbindelse hadde jeg tenkt å begynne med cpu blokka. Hvor kan jeg skaffe en bit kobberplate? Må vel helst være ca 10mm eller mer ettersom jeg må bore litt i den. Lenke til kommentar
Yngveam Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) http://www.clasohlson.no Søk etter kobberplate så finner du det der... EDIT: Direktelink: http://www.clasohlson.no/WAG.asp?cp=Eq0q174q412&ic=N&sw=2932 ~Yngve Endret 18. februar 2004 av Yngveam Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Platene på clas er nok kanskje litt tynne. Tykkeste de har en 1,0mm. Kan sikkert brukes som topp, men er vel litt tynt å bearbeidede. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Bilopphuggeri d gjor æ...funke som fett... 1cm tykk... passe perfekt Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Gå bort til noen annleggs arbeidere og spør om å få litt avkapp. da får du så det holder Lenke til kommentar
mastiempo Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Noen som vet hvor nøyaktig man finner kobberplater på biler? Har noen vrak stående på gårdsplassen. Lenke til kommentar
abbor Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Skrudd i filler en hel del biler... aldri sett kobberplater der. Det du kan gjøre er å spørre på en gjennvinnings "søppleplass" eller ditt lokale E-verk, altid metersvis med kobber skinner i reolene der. får helt sikkert en liten bit til et artig prosjekt. p.s fres ut i to 10mm plater smekk dem sammen det blir en god klump det:) Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Hvis du har en elektriker i nærheten, så er det rett firma å spørre. er selv elktriker og har fått kobberskinner i alle tenkelige størrelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå