adale Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Er det noen som har fått tak i et slikt som fungerer i Norge? I så fall er jeg meget interessert i å få vite hvor det er kjøpt. Jeg snakker om et enkelt SIM-kort som har oppsettet til 2 eller flere teleoperatører slik at jeg kan skifte mellom telefonnummer og operatør. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 telenor har en sånn tjeneste... og når d gjelder å ha 2 simkort i en mobil så finnes d deksler/brakketter for det Lenke til kommentar
adale Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Tror du må lese innlegget en gang til...Jeg vil ha ett kort og bare ett kort, ike noe brakett. Lenke til kommentar
MissAngel Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 nei du, tror ikke det finnes noe sånt ennå Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Joda det finnes Link Her har du muligheten til 12 forskjellige sim kort. Har ikke prøvd det selv, men er ingen grunn til at det ikke skal virke. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Amobil skrev en artikkel om noe som lar deg lagre 10 simkort i en. Bare ta et søk i artiklene og du vil finne det. Det kan fåes kjøpt her i Norge. Prisen er på rundt 600,- Lenke til kommentar
adale Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Det selskapet som Amobil refererte til (Danbit) har ikke noe kort som fungerer i Norge. Jeg kontaktet dem, men de sat at det ikke virker i Norge. Jeg vurderer å prøve det andre selskapet det ble referert til her, men hadde blitt glad om noen her på Amobil har prøvd det og sett at det virker. dette kortet skal visstnok kunne lagre 12 SIM-kort på ett kort. (Se tidligere i tråden) Lenke til kommentar
adale Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Jeg dobbeltsjekker det nå, men jeg tror de fleste teleselskaper i Norge har gått over til V. 2 SIM-kort. Da støtter ikke det produktet våre SIM-kort. Synd.... Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Har du dobbelt sjekket dette nå? Er det slik at dette kortet ikke fungerer, for det hadde vært helt genialt. Noen som vet noe? Lenke til kommentar
lykkeliten Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Er på jakt etter noe slikt før ferien, noen som har prøvd dette eller vet hvilken versjon av SIM kort som brukes i NOrge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå