Gå til innhold

Battlefield 1942 cd/image

Anbefalte innlegg

Hei

har ein internet cafe og lurer på om eg skal kjøpe in Battlefield 1942 og road to rome.

Har 10 pcer som dette skal instaleres på og det eg lurer på er, eg kan ikke ha i cder da dei blir stjelt etter ca 1 minutt.

Har eit virtual cd programm som eg har brukt på andre spill eg har instalert på cafen men ikke alle spill går med det.

Hvet noen om du kan bruke nocdpatch og vil det da fungere på inet(det må det gjøre)

hadde problem med dette på C&C generals da dei sjekker exe fila og så der måtte eg lage til eit image, dette er noe som tar utrolig mye plass da vi har ca 10 spill instalert + vi må ha imager liggende på hd.

blei rotete dette men det eg vil frem til er er det noen patcher eg kan legge in så cd ikke trengs og eg kan fremdeles spille online?.

Gnuen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dette hørtes litt snuskete ut....hark host....

Da bruker vi bare report knappen der du kan fortelle hva problemet er..

Tystere og sladrehanker trenger man ikke.

Jeg er bare ikke sikker på lovligheten her. Trodde det var slik at man måtte ha en cd for hver versjon som spilles.

Lenke til kommentar

Jeg aner egentlig ikke. Rart at er sted kan ha flere versjoner av samme spill mens hjemme forbrukere ikke kan ha det.

eller vent.... det var vel på dette punktet dvd-jon vant fram på. at man som privat person har lov til å kopiere til eget forbruk.

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar

Så lenge han har en original for hver maskin så er det fult lovlig med cd-cracks, virtual-cd e.l.

Dette er den vanlige måten å gjøre dette på netcafèer av den grun han nevnte.. Å lgi ut cd'en til brukeren fører ofte til enten at den forsvinner, eller blir ødelagt..

Vet at vår lokale netcafe hadde alle cd-imagene på en server... når du da trengte a sjekke cden så sjekka den på serveren... da trenger du kun en image for hvert spill.. uansett hvor mange maskiner... Og da hver maskin har hver sin kode får du ingen problem med internet...

Lenke til kommentar

Ingen problem å lage et image av Battlefield, har gjort det selv.

Bruk en bra brenner/leser (slik at den leser all informasjon) les ut med et image-program (selv brukte jeg Blindwrite) og bruk Daemon Tools for å mounte det, samme hvor, ove rnettverk eller lokalt.. Da trenger man ikke cd-en i. Har du betalt for alle key-ene er det bare å spille i vei.

Lenke til kommentar
No-CD cracks funker fint på nettet, ihvertfall den jeg brukte.. Reinstallerer spillet hver gang det kommer ny patch, og jeg har ikke tatt meg bryet å skaffe ny crack..

du trenger ikke installere på nytt for hver patch, bare kopier den orginale exe filen før du legger inn nocd-exe'en.

Lenke til kommentar
eller vent.... det var vel på dette punktet dvd-jon vant fram på. at man som privat person har lov til å kopiere til eget forbruk.

dvdJon saken gjaldt kopiering av dvd'er, kopiering av programvare er fortsatt ulovlig.

Ja, men "Backup" er 100% lovlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...