loggon Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Du kan si hva du vil om Itbutikken.no men Billig er de!. Da er det på tide å avduke vinnerne; årets billigste webshop er ITbutikken! Dette er imponerende nok fjerde året på rad at ITbutikken kåres til billigste webshop. Andreplassen går denne gangen til MultiCom og tredjeplassen går til MPX. Vi gratulerer! http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=5621 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hvor er hwb.no? Jeg synes de er ganske gode på pris jeg Kanskje Hardware.no bør utføre en pris neste år for beste kundeservice og raskest levering? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 og Årets verste service går til ITbutikken med Gatabutikken rett bak. Betaler med SMIL 200kr extra fra en annen butikk. Simon Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvorfor har du lagd denne posten? Diskusjon angående den saken foregår meg bekjent her. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvorfor har du lagd denne posten? Diskusjon angående den saken foregår meg bekjent her. Det stemmer Og dermed var denne posten stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg